Міжнародний продакшн AMO Pictures представив результати дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром», яке охопило 476 респондентів та покрило 30 позицій у сфері пре-продакшну, продакшну та пост-продакшну.
Дослідження виявило значні відмінності в зарплатних стандартах між галузями та ситуацію на ринку праці після 24 лютого, а також відсутність відповідних умов праці та бенефітів, про які зазначили 26% респондентів.
Після початку повномасштабного вторгнення майже ⅕ респондентів зазначила, що втратила роботу.
А середня зарплата в продакшн-індустрії на сьогодні складає:
- Digital: Youtube, META, TikTok, Snapchat — 1200 $;
- Кіно-серіальне виробництво — 1100 $;
- Реклама, маркетинг — 1000 $;
- ТБ, медіахолдинги — 700 $.
Також учасники опитування назвали понад 456 проблем індустрії, серед яких найбільш критичні:
- низькі зарплати;
- демпінг ринку;
- відсутність профспілок та проєктів;
- контроль ринку.
З повним дослідженням з інфографікою та висновками можна ознайомитись за посиланням.