Тренди ринку зарплат в українській продакшн-індустрії у 2024 році: дослідження
29 Тра 2024, 14:13

Тренди ринку зарплат в українській продакшн-індустрії у 2024 році: дослідження

Міжнародний продакшн AMO Pictures представив результати дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром», яке охопило 476 респондентів та покрило 30 позицій у сфері пре-продакшну, продакшну та пост-продакшну. 

Дослідження виявило значні відмінності в зарплатних стандартах між галузями та ситуацію на ринку праці після 24 лютого, а також відсутність відповідних умов праці та бенефітів, про які зазначили 26% респондентів.

Після початку повномасштабного вторгнення майже ⅕ респондентів зазначила, що втратила роботу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

А середня зарплата в продакшн-індустрії на сьогодні складає:

  • Digital: Youtube, META, TikTok, Snapchat — 1200 $;
  • Кіно-серіальне виробництво — 1100 $; 
  • Реклама, маркетинг — 1000 $; 
  • ТБ, медіахолдинги — 700 $.

Також учасники опитування назвали понад 456 проблем індустрії, серед яких найбільш критичні: 

  • низькі зарплати;
  • демпінг ринку; 
  • відсутність профспілок та проєктів; 
  • контроль
ринку. 
Ми перші, хто зробив таке велике дослідження у продакшн-індустрії, і переконані, що ці дані стануть корисним інструментом для покращення умов праці. А також дозволять зробити сферу більш прозорою та відкритою до змін.
Маргарита Воробйова
Head of Talent Acquisition AMO Pictures

З повним дослідженням з інфографікою та висновками можна ознайомитись за посиланням.

Розкажіть друзям про новину