29 Тра 2024, 17:11

У соцмережі Х змінилася трійка лідерів за кількістю підписників

Кількість підписників в акаунті Нової пошти у соцмережі Х досягла 44 700 читачів. Наразі це найбільша аудиторія серед усіх українських брендів, присутніх у цій мережі. Найближчі конкуренти — акаунти Київстар (33,6 тис. підписників), Розетка (30,1 тис.), Монобанк (25,8 тис.), Укрпошта (25,2 тис.), Дія (23,9 тис.)

Нова пошта створила акаунт у мережі Х у березні 2022 року.

«Майже 45 тисяч підписників за два роки — це швидкий темп розвитку для цієї соцмережі, враховуючи особливості аудиторії. До того ж ми досягли цієї цифри не використовуючи ніяких рекламних інструментів — це виключно органічне зростання», — коментує Дар’я Сторож, керівниця відділу управління представництвами Нової пошти у соцмережах

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

За словами Дар’ї, секрет успіху у випадку Нової пошти включає декілька складових.

«По-перше, у контент-стратегії ми намагаємось балансувати між контентом бренду новинами компанії, якими хочемо поділитись, та жартами й мемами. На останні припадає приблизно третина усіх публікацій. Водночас ми не зловживаємо ситуативами, реагуючи далеко не на кожну трендову тему. 

По-друге, велику роль зіграла наша системна робота з коментарями та зворотним зв’язком. Усі знають, що Нова пошта відповідає дуже швидко: середній час реакції — до 15 хвилин. І, не зважаючи на контекст згадки, ми завжди поруч, аби розв’язати будь-яку проблему клієнта або ж просто підбадьорити чи підняти настрій», — підсумовує Дар’я.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео