У соцмережі Х змінилася трійка лідерів за кількістю підписників
29 Тра 2024, 17:11

У соцмережі Х змінилася трійка лідерів за кількістю підписників

Кількість підписників в акаунті Нової пошти у соцмережі Х досягла 44 700 читачів. Наразі це найбільша аудиторія серед усіх українських брендів, присутніх у цій мережі. Найближчі конкуренти — акаунти Київстар (33,6 тис. підписників), Розетка (30,1 тис.), Монобанк (25,8 тис.), Укрпошта (25,2 тис.), Дія (23,9 тис.)

Нова пошта створила акаунт у мережі Х у березні 2022 року.

«Майже 45 тисяч підписників за два роки — це швидкий темп розвитку для цієї соцмережі, враховуючи особливості аудиторії. До того ж ми досягли цієї цифри не використовуючи ніяких рекламних інструментів — це виключно органічне зростання», — коментує Дар’я Сторож, керівниця відділу управління представництвами Нової пошти у соцмережах

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За словами Дар’ї, секрет успіху у випадку Нової пошти включає декілька складових.

«По-перше, у контент-стратегії ми намагаємось балансувати між контентом бренду новинами компанії, якими хочемо поділитись, та жартами й мемами. На останні припадає приблизно третина усіх публікацій. Водночас ми не зловживаємо ситуативами, реагуючи далеко не на кожну трендову тему. 

По-друге, велику роль зіграла наша системна робота з коментарями та зворотним зв’язком. Усі знають, що Нова пошта відповідає дуже швидко: середній час реакції — до 15 хвилин. І, не зважаючи на контекст згадки, ми завжди поруч, аби розв’язати будь-яку проблему клієнта або ж просто підбадьорити чи підняти настрій», — підсумовує Дар’я.

Розкажіть друзям про новину