Девід Бекхем став глобальним амбасадором AliExpress
29 Тра 2024, 11:37

Девід Бекхем став глобальним амбасадором AliExpress

Колишній футболіст збірної Англії Девід Бекхем став глобальним амбасадором онлайн-ритейлера AliExpress, що належить китайській технологічній групі Alibaba.

У такий спосіб Aliexpress прагне наздогнати свого конкурента, маркетплейс Temu, а також збільшити глобальні продажі, оскільки зростання внутрішньої електронної комерції сповільнюється.

Раніше цього року AliExpress також став спонсором Євро-2024, який розпочнеться в червні, і інвестує мільйони доларів у знижки, акції та залучення, щоб привабити інтернет-споживачів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламна кампанія за участю Бекхема буде приурочена до турніру УЄФА і заохочуватиме споживачів «виграти більше з AliExpress».

Рішення про запуск рекламної кампанії було прийнято після того, як материнська компанія Temu, PDD Holdings, провела подібну кампанію у США під час Супербоулу цього року, заохочуючи споживачів «робити покупки, як мільярдери».

За даними американської компанії мобільного аналізу Apptopia, кількість завантажень застосунку Temu в день фінальної гри Супербоулу підскочила одразу на 34% порівняно з днем раніше, тому AliExpress також вирішив зосередитися на футбольних фанатах.

Розкажіть друзям про новину