Занадто часто в новинах легко зосередитися на тому, що йде не так: війни, кризи психічного здоров’я, інфляції, голод тощо.
Але нова диджитал кампанія від постачальника програмного забезпечення Autodesk у виданні The New York Times має на меті перевернути песимізм з ніг на голову і запропонувати бачення оптимізму від імені тих, хто будує майбутнє.
Кампанія «Make Anything», створена агенцією Goodby Silverstein & Partners, містить банерну рекламу, що нагадує код помилки 404 з непрацюючого посилання або веб-сайту на головній сторінці диджитал видання Times та в розділах «Технології», «Бізнес», «Думки» і «Наука» в мобільному застосунку.
У рекламі йдеться про те, що «схоже, зв’язок з нашим майбутнім розірвано», і пропонується натиснути на рекламу, щоб побачити, як фахівці з вирішення проблем у всьому світі вирішують цю проблему. Потім користувачі перенаправляються на тематичні дослідження про те, як користувачі Autodesk: архітектори, інженери та інші фахівці в галузі технологій — працюють над покращенням світу.
Цільова сторінка містить історії професіоналів, які вирішують глобальні проблеми, такі як житлова криза, порятунок коралових рифів, STEM-освіта тощо. Короткі відеоролики показують, як Autodesk допомагає їм створювати технологічні досягнення для вирішення цих проблем.
Кампанія має на меті запропонувати рішення для світу, сповненого проблем, розповіла Дара Тресідер, маркетинг-директорка Autodesk.
«За допомогою творчості та технологій проблеми, з якими ми стикаємося у світі, можна вирішити, – сказала вона, додавши, що щорічний звіт Autodesk State of Design & Make Report показує, що оптимізм зростає, незважаючи на геополітичні та соціально-економічні виклики. — Це те, чим ми займаємося в Autodesk. Ми даємо людям можливість проектувати і робити світ кращим для всіх».
На додаток до банерної реклами, Autodesk розмістив рекламу на всю сторінку в друкованому виданні Times, яка включає в себе лист до аудиторії з майбутнього.
Кампанія проходить у той час, коли Autodesk випускає свій останній звіт State of Design & Make Report, який показує, що довіра до штучного інтелекту зростає в геометричній прогресії: майже половина професіоналів галузі вже використовують його у своїй повсякденній роботі, і очікується, що він допоможе знизити рівень вигорання, підвищити продуктивність і стимулювати інновації.