Tesla знову просить про безкоштовну креативну працю у вигляді свого останнього конкурсу «TeslaVision» — запрошення для шанувальників створити власну 90-секундну рекламу з надією виграти новий шикарний автомобіль Model Y та поїздку до Gigafactory.
Компанія з виробництва електромобілів заохочує шанувальників поширювати свої реклами в соціальних мережах, ненавмисно даючи Tesla саме те, чого вона хоче — безкоштовну рекламу.
Хоча найкращі рекламні ролики не обов’язково мають бути створені великими рекламними агентствами, очікується, що такий великий бренд, як Tesla, адекватно винагородить креативників за їхню роботу, а не пропонуватиме їм поїздку в стилі «Чарлі і шоколадна фабрика». Позиціонуючись як «глобальне свято» своїх прихильників, «конкурс» Tesla є лише підлим способом заощадити і заробити на своїх шанувальниках.
Конкурс «TeslaVision» — це, по суті, спосіб для бренду продемонструвати лояльність своїх шанувальників за допомогою безкоштовної та автентичної підтримки. За 90 секунд або менше шанувальники мають продемонструвати, як Tesla забезпечує «більше свободи, більше безпеки, більше задоволення, більше зручності» в їхньому житті. Позиціонуючись як конкурс для справжніх суперфанів, «які завжди визнавали справжню цінність і вплив» продуктів Tesla, цей конкурс дає учасникам відчуття важливості, ніби вони демонструються і цінуються брендом.
Незважаючи на свою сумнівну еволюцію, конкурс має скромне походження, натхнене листом фаната в 2017 році, який спричинив подібний відеоконкурс під назвою «Project Loveday».
Хоча на перший погляд фанатів може привабити ідея прославити Tesla і можливість отримати новеньку машину, умови конкурсу є набагато менш привабливими. Заява про те, що «учасник погоджується передати права на поданий контент і дозволити Tesla використовувати його в комерційних цілях», є ризикованою навіть для переможця, який виграє головний приз.