Mentos запропонував свою упаковку для покращення швидкості інтернету
04 Кві 2024, 11:47

Mentos запропонував свою упаковку для покращення швидкості інтернету

Бренд жувального драже Mentos хоче зробити повсякденне життя людей веселішим. І немає нічого більш дратівливого, ніж повільне інтернет-з’єднання.

Згідно з дослідженням, проведеним Дартмутським університетом, вчені стверджують, що розміщення алюмінієвої фольги навколо антен роутерів може покращити сигнал і зменшити перешкоди.

На основі цього дослідження Mentos створив кампанію «WIFI Refresh».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія, розроблена агенцією VML, буде навчати громадськість, як використовувати власну алюмінієву упаковку Mentos для покращення швидкості інтернету за допомогою покрокових інструкцій, а також запрошуватиме людей відмічати @MentosBrasil у соціальних мережах. Стратегія просування також буде посилена за допомогою інфлюенсерів та амбасадорів кіберспортивної організації Loud, таких як Loud_Mih, Caiox, Castrin та Brabox.

«Refresh — це концепція, яка допомагає зробити повсякденне життя людей веселішим. І немає нічого більш дратівливого, ніж повільний інтернет, коли все постійно вилітає, — каже Габріель Карлетті, асоційований креативний директор VML. — У соціальних мережах часто можна побачити контент із повсякденними предметами, які роблять життя простішим. Саме тоді ми зрозуміли, що упаковка Mentos може стати союзником для покращення інтернету», — додає Віктор Кастело, креативний директор VML.

Окрім команди Loud, для посилення комунікації інфлюенсерська агенція BR Media Group найняла команду креаторів: «Для активації ми повинні були зрозуміти, що потрібно відійти від концепції простого просування продукту, і з цим ми перейшли до ревербераційного маркетингу. Щоб контент (як Mentos) не просто споживався, а сприймався як геймерський хак», — розповідає Тьяго Біспо, бізнес-директор BR Media Group.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео