TikTok запустив кампанію проти законопроєкту про продаж застосунку в США
03 Кві 2024, 12:52

TikTok запустив кампанію проти законопроєкту про продаж застосунку в США

TikTok докладає всіх зусиль, щоб протистояти запропонованому в США законопроєкту про продаж, який змусить його власника ByteDance продати застосунок американській компанії, щоб вирішити потенційні проблеми національної безпеки.

Останні зусилля TikTok на цьому фронті — нова рекламна кампанія, яка має на меті продемонструвати переваги, які TikTok надає американським користувачам.

Кампанія транслюватиметься по телебаченню в США, з особливим акцентом на штатах, де відбуваються передвиборчі перегони.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ідея полягає в тому, що це посилить тиск на цих сенаторів, щоб вони виступили проти законопроєкту TikTok, який розширює більш широкі зусилля TikTok, спрямовані на висвітлення переваг застосунку для американського бізнесу.

Хоча передумови цієї реклами вводять в оману, оскільки вони посилюють припущення, що TikTok буде заборонено в результаті прийняття законопроєкту, що розглядається.

Проте, згідно з пропозицією, TikTok буде примусово передано у власність США, щоб зменшити занепокоєння щодо потенційного впливу іноземних супротивників на американську громадськість. Оскільки напруженість у відносинах між США і Китаєм зростає, основне занепокоєння викликає те, що TikTok може бути використаний як інструмент пропаганди для впливу на американських виборців, виходячи з історії китайських операцій впливу в більш широкому сенсі, а також з прямих зв’язків TikTok з Центральним комітетом Комуністичної партії Китаю.

У Китаї ByteDance тісно співпрацює з китайським урядом щодо контролю та регулювання контенту. Зрозуміло, що цей контроль не поширюється на TikTok, який працює лише за межами Китаю. Але знову ж таки, історія китайських операцій впливу на інші країни свідчить про те, що TikTok може стати такою ж мішенню.

Наприклад, у 2022 році Google припинив понад 50 000 випадків китайської програми впливу під назвою «Dragonbridge» на YouTube, Blogger та AdSense, тоді як компанія Meta також виявила багато випадків операцій китайського впливу, видаливши майже 5 000 профілів у Facebook, пов’язаних з однією з таких програм, лише в третьому кварталі минулого року.

З огляду на це, застосунок, що належить Китаю, видається потенційним вектором для подібних операцій, а попередні звіти також свідчать про те, що китайські чиновники принаймні намагалися впливати на тенденції в TikTok, щоб представити більш сприятливий погляд на політику КПК.

Розслідування також показало, що сотні нинішніх співробітників ByteDance і TikTok колись працювали на китайські державні ЗМІ.

З огляду на різні міркування, схоже, є підстави для розгляду питання про продаж TikTok, і знову ж таки, уряд США продовжує конфліктувати з Китаєм через війну в Україні, контроль над Південно-Китайським морем, Тайванем тощо.

Існують різні причини, які можуть стояти за продажем, на якому наполягають експерти з кібербезпеки. Але знову ж таки, це не заборона, як стверджує TikTok, а продаж на основі таких побоювань.

Хоча Комуністична партія Китаю, як повідомляється, дала зрозуміти, що не допустить примусового продажу застосунку в будь-якому випадку, що може призвести до повної заборони. Але це не те, що продиктовано фактичною пропозицією, і постійні оманливі заяви TikTok на цьому фронті, як повідомляється, також викликали занепокоєння у деяких сенаторів.

Тим не менш, TikTok, схоже, рішуче налаштований на те, що це найкращий спосіб протистояти законопроєкту. Хоча намагання протистояти законопроєкту, спираючись на свій вплив, використовуючи його для протидії, також може не спрацювати на користь застосунку.

Розкажіть друзям про новину