Французький бренд Perrier запустив глобальну кампанію під назвою «The Terrasse», яка оспівує походження напою та атмосферу тераси.
Тераса є втіленням французького стилю життя і домом для Perrier. Як би її не називали за кордоном — патіо, тераса або плаза — суть кампанії втілює прагнення до свободи, до того, щоб ловити момент, відчувати себе живим.
Саме ці відчуття Perrier втілює в найкращому вигляді, зі скибочкою лимона та жвавим обслуговуванням офіціанта, створюючи досвід, який долає кордони та промовляє до душі.
«The Terrasse» буде запущено по всьому світу, включаючи Францію, Бельгію, Іспанію та Китай, протягом найближчих тижнів і місяців, починаючи з березня.
Ролик, що демонструється на телебаченні, в кінотеатрах та в Інтернеті, розширить свою аудиторію за рахунок зовнішньої реклами, в тому числі динамічних дисплеїв, які залучатимуть глядачів до міських пейзажів.
П’ять пам’ятних сцен з ролика під назвами «L’Amour», «La Mode», «Le Plaisir», «L’Espionnage» та «La Rupture» доповнюють враження від бренду, а також потужна цифрова та соціальна кампанія, яка розроблена для того, щоб викликати резонанс серед онлайн-аудиторії.
Кампанія розроблена агенцією Ogilvy Paris.