Комунікаційна агенція plusone social impact розробила комунікаційну стратегію для Українського ветеранського фонду і в її рамках запустила перший відеоролик.
При розробці стратегії головними задачами агенції були підвищення обізнаності суспільства щодо проблем та потреб ветеранів, просування програм і послуг Фонду серед цільових аудиторій: військових, ветеранів, їх рідних та близьких.
Руслана Величко-Трифонюк впевнена, що забезпечення комплексної підтримки ветеранам — це відповідальність не тільки держави, а й суспільства. Разом вони мають створити умови для успішної інтеграції ветеранів і ветеранок. Йдеться не лише про визнання їхнього внеску, але й про надання можливостей для особистісного зростання, зокрема через професійну орієнтацію, освіту та підприємницьку діяльність.
Навіть після демобілізації у більшості ветеранів немає остаточного відчуття повернення з війни. Досвід який вони пережили, часто травматичний. Те, що ветерану довелося бачити, робити й відчувати — тримає його свідомість в окопах і далі.
Кожному з них доведеться пройти свій власний шлях додому. Яким він буде — вирішувати самому ветерану. Але суспільство та держава повинні спільно створити умови для того, щоб ветерани мали вибір і розуміли куди та як рухатися після повернення додому. Пройти фізичну реабілітацію, відновити душевну рівновагу, отримати юридичні консультації, знайти роботу чи започаткувати бізнес.
Тому, завдяки Українському ветеранському фонду, в Україні вже функціонує та активно розширюється інфраструктура підтримки захисників.
Фонд буде поруч на «Шляху ветерана додому», надаючи допомогу в реабілітації, освіті, працевлаштуванні, юридичних послугах та фінансовій підтримці на власну справу.
Український ветеранський фонд — відправна точка та провідник для ветерана. Сюди можна звернутись в будь-який момент і з будь-яким питанням. Або просто зателефонувати, щоб сказати: «Я хочу по-справжньому повернутися додому, з чого мені почати?»
Продакшен ролика забезпечувала компанія Strumer Production.