Минулого тижня в Instagram набрало популярності відео від бренду Gepur. Це зворушлива історія про жінок, які боролися зі своєю «неідеальністю», але у підсумку прийняли її.
Відео відгукнулося аудиторії та за першу добу набрало 200 000 переглядів і сотні репостів. До проєкту також долучилися відомі жінки: психологиня Марія Сичинська, акторка Дар’я Петрожицька та Анастасія Оруджова, ведучі YouTube-шоу «Ебаут» Катерина Мотрич, Ярослава Кравченко, Наті Гресько та багато популярних блогерок.
Цей проєкт став яскравим прикладом трансформацій, які зараз відбуваються з брендом. Gepur впевнено йде від звичайного виробництва одягу до створення ком’юніті, у якому кожна жінка знайде підтримку та розуміння.
«Не ідеальна, але справжня» піднімає питання завищених вимог і стандартів краси, з якими стикається майже кожна жінка. Це нагадування, що справжня краса — це бути собою. Бути різною.
І, враховуючи активність під цим відео, тема дуже актуальна. На момент написання тексту ролик має вже 667 000 переглядів, 2 198 поширень та 12 800 тисяч лайків.
Партнером цього проєкту стала онлайн-платформа психологічної підтримки Rozmova. Всім, хто наважився поділитися своєю історією, дарували промокод на знижку 30% на першу сесію з психологом.
«Не ідеальна, але справжня» — чудовий приклад бренд-історії. А ви що думаєте щодо цього?