Vestiaire Collective, відома платформа для перепродажу предметів розкоші, розширила свою заборону на бренди швидкої моди, включаючи таких великих гравців, як Abercrombie & Fitch, Gap, H&M, Zara, UNIQLO, Urban Outfitters і Mango. Цей крок є частиною трирічної ініціативи, спрямованої на викорінення швидкої моди з ринку.
Приурочивши своє повідомлення до Чорної п’ятниці, платформа проілюструвала своє рішення, створивши за допомогою штучного інтелекту вражаючі візуалізації нагромаджень одягу в знакових місцях по всьому світу. Vestiaire Collective підтримується компанією Kering, яка володіє такими домами моди, як Gucci, Balenciaga, Saint Laurent, Bottega Veneta та Alexander McQueen.
Уявляючи гори викинутого одягу біля таких визначних пам’яток, як Емпайр-Стейт-Білдінг у Нью-Йорку, Ейфелева вежа в Парижі, Букінгемський палац у Лондоні, Колізей у Римі та Марина Бей Сендс у Сінгапурі, платформа закликала покупців «спочатку подумати, а потім купувати» і взяти на себе зобов’язання купувати секонд-хенд, фактично перетворивши Чорну п’ятницю на «Кращу п’ятницю».
Щорічно індустрія моди виробляє приголомшливі 100 мільярдів одиниць одягу, що призводить до колосальних 92 мільйонів тонн текстильних відходів. Цього достатньо, щоб щодня заповнювати Емпайр-Стейт-Білдінг, Букінгемський палац, Ейфелеву вежу, Колізей або чотири берлінські телевежі, зазначає компанія.
Колектив визначає швидку моду на основі концепції, розробленої за участі дев’яти експертів з моди та сталого розвитку, і враховує такі критерії, як низькі ціни, швидка оборотність продукції, широкий асортимент та агресивний маркетинг.
Супровідне CGI-відео зображує мешканців міста, які прогулюються Таймс-сквер, а довкола них — купи непотрібного одягу.
Після того, як минулого року було оголошено про заборону, Vestiaire Collective стверджує, що 70% вражених членів організації повернулися до магазинів за більш якісними речами.
Підкреслюючи важливість цього кроку, головна спеціалістка з питань впливу Vestiaire Collective Дунія Воне зазначила: «Бренди швидкої моди сприяють надмірному виробництву та споживанню, що призводить до руйнівних соціальних та екологічних наслідків на Глобальному Півдні. Наш обов’язок — діяти і вести за собою інших гравців індустрії, щоб вони приєдналися до нас у цьому русі, і разом ми зможемо вплинути на ситуацію».