Aura, провідний постачальник комплексного диджитал захисту для всієї родини, співпрацював з рекламною агенцією Arnold Worldwide, компанією Havas Creative Group, щоб підвищити обізнаність про небезпеку онлайн-злочинності.
Компанія запустила нову рекламну кампанію якраз до Національного місяця обізнаності про кібербезпеку (жовтня), і в її першому рекламному ролику знявся член правління Aura Роберт Дауні-молодший. Кампанія має на меті донести до споживачів інформацію про те, що ймовірність стати жертвою онлайн-злочинності є вищою, ніж вони думають.
«Ми хочемо, щоб кожен член сім’ї, від дітей до бабусь і дідусів, взяв на себе відповідальність за свою безпеку в Інтернеті, — сказав Говард Клабо, директор з питань бренду та комунікацій Aura. — Ми живемо повністю включеним життям у мережу, і існує незліченна кількість диджитал вразливостей, про які споживачі повинні знати. Це наша перша вагома кампанія з підвищення обізнаності про бренд, і ми впевнені, що, працюючи з Arnold, ми зможемо донести до всіх споживачів чіткий і прямий меседж про те, що безпека в Інтернеті є реальною проблемою у світі, і ніхто не застрахований від ризику».
У новому ролику бренду під назвою «What Are the Odds» інвестор і партнер бренду Роберт Дауні-молодший заглибився у реальність впливу онлайн-злочинності, порівняно з іншими менш ймовірними життєвими подіями, такими як авіакатастрофа. Цей новий рекламний ролик знаменує початок масштабної інформаційної кампанії Aura, у рамках якої планується ще більше робіт за участю Дауні. Кампанія також включатиме запуск зовнішньої реклами на окремих ринках.
«Шокуюче бачити, наскільки поширеною стала злочинність в Інтернеті, я знаю про це з перших вуст, — сказав Роберт. — У США ймовірність стати жертвою онлайн-злочинності становить один до чотирьох. Завдяки цій роботі з Aura ми хочемо показати сім’ям, наскільки важливо захищати кожну людину в своєму оточенні; ніхто не застрахований від того, що можуть зробити кіберзлочинці. Я дуже переймаюся цим питанням і хочу, щоб усі розуміли ризики».