Роберт Дауні-молодший наголосив, що онлайн-злочинність страшніше за авіакатастрофу
04 Жов 2023, 11:29

Роберт Дауні-молодший наголосив, що онлайн-злочинність страшніше за авіакатастрофу

Aura, провідний постачальник комплексного диджитал захисту для всієї родини, співпрацював з рекламною агенцією Arnold Worldwide, компанією Havas Creative Group, щоб підвищити обізнаність про небезпеку онлайн-злочинності.

Компанія запустила нову рекламну кампанію якраз до Національного місяця обізнаності про кібербезпеку (жовтня), і в її першому рекламному ролику знявся член правління Aura Роберт Дауні-молодший. Кампанія має на меті донести до споживачів інформацію про те, що ймовірність стати жертвою онлайн-злочинності є вищою, ніж вони думають.

«Ми хочемо, щоб кожен член сім’ї, від дітей до бабусь і дідусів, взяв на себе відповідальність за свою безпеку в Інтернеті, — сказав Говард Клабо, директор з питань бренду та комунікацій Aura. — Ми живемо повністю включеним життям у мережу, і існує незліченна кількість диджитал вразливостей, про які споживачі повинні знати. Це наша перша вагома кампанія з підвищення обізнаності про бренд, і ми впевнені, що, працюючи з Arnold, ми зможемо донести до всіх споживачів чіткий і прямий меседж про те, що безпека в Інтернеті є реальною проблемою у світі, і ніхто не застрахований від ризику».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У новому ролику бренду під назвою «What Are the Odds» інвестор і партнер бренду Роберт Дауні-молодший заглибився у реальність впливу онлайн-злочинності, порівняно з іншими менш ймовірними життєвими подіями, такими як авіакатастрофа. Цей новий рекламний ролик знаменує початок масштабної інформаційної кампанії Aura, у рамках якої планується ще більше робіт за участю Дауні. Кампанія також включатиме запуск зовнішньої реклами на окремих ринках.

«Шокуюче бачити, наскільки поширеною стала злочинність в Інтернеті, я знаю про це з перших вуст, — сказав Роберт. — У США ймовірність стати жертвою онлайн-злочинності становить один до чотирьох. Завдяки цій роботі з Aura ми хочемо показати сім’ям, наскільки важливо захищати кожну людину в своєму оточенні; ніхто не застрахований від того, що можуть зробити кіберзлочинці. Я дуже переймаюся цим питанням і хочу, щоб усі розуміли ризики».

Розкажіть друзям про новину