Ролик показав, як «розквітає» бізнес за допомогою Amazon Business
11 Вер 2023, 17:10

Ролик показав, як «розквітає» бізнес за допомогою Amazon Business

Amazon Business показав, як за його допомогою скромний квітковий кіоск перетворився на цілу імперію.

Ролик «Bloom» є новаторським, оскільки це перший сценарій телевізійного рекламного ролика, спеціально розроблений для використання технології 360 градусів на «об’ємній сцені нового покоління» від ARRI. Постпродакшном займалась лондонська студія The Mill.

Агентство Joint співпрацювало з режисерським дуетом Ніка Гоффрі та Домініка Хоулі гурту Chemical Brothers — Dom & Nic з продакшн-компанії Outsider, а саундтреком до ролика стала пісня «You could be» манчестерської діджейки та продюсерки Anz.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія розповідає про більш привабливий і людський бік бізнесу.

Історія продовжується із супровідною соціальною, зовнішньою рекламою та кампанією для преси.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео