Ролик показав, як «розквітає» бізнес за допомогою Amazon Business
11 Вер 2023, 17:10

Ролик показав, як «розквітає» бізнес за допомогою Amazon Business

Amazon Business показав, як за його допомогою скромний квітковий кіоск перетворився на цілу імперію.

Ролик «Bloom» є новаторським, оскільки це перший сценарій телевізійного рекламного ролика, спеціально розроблений для використання технології 360 градусів на «об’ємній сцені нового покоління» від ARRI. Постпродакшном займалась лондонська студія The Mill.

Агентство Joint співпрацювало з режисерським дуетом Ніка Гоффрі та Домініка Хоулі гурту Chemical Brothers — Dom & Nic з продакшн-компанії Outsider, а саундтреком до ролика стала пісня «You could be» манчестерської діджейки та продюсерки Anz.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія розповідає про більш привабливий і людський бік бізнесу.

Історія продовжується із супровідною соціальною, зовнішньою рекламою та кампанією для преси.

Розкажіть друзям про новину