Ролик показав, як «розквітає» бізнес за допомогою Amazon Business
11 Вер 2023, 17:10

Ролик показав, як «розквітає» бізнес за допомогою Amazon Business

Amazon Business показав, як за його допомогою скромний квітковий кіоск перетворився на цілу імперію.

Ролик «Bloom» є новаторським, оскільки це перший сценарій телевізійного рекламного ролика, спеціально розроблений для використання технології 360 градусів на «об’ємній сцені нового покоління» від ARRI. Постпродакшном займалась лондонська студія The Mill.

Агентство Joint співпрацювало з режисерським дуетом Ніка Гоффрі та Домініка Хоулі гурту Chemical Brothers — Dom & Nic з продакшн-компанії Outsider, а саундтреком до ролика стала пісня «You could be» манчестерської діджейки та продюсерки Anz.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія розповідає про більш привабливий і людський бік бізнесу.

Історія продовжується із супровідною соціальною, зовнішньою рекламою та кампанією для преси.

Розкажіть друзям про новину