Нова соцмережа від Meta побила всі рекорди — за декілька днів після запуску в застосунку зареєструвалися 100 мільйонів користувачів. У чому феномен Threads, чи варто всім брендам заходити та що очікувати від рекламного контенту на платформі — Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO, Аліна Глазова, дизайнерка презентацій, лекторка, (колишня) твітерська, та Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY, поділилися з MMR своїми думками щодо потенціалу нової соцмережі.
У чому феномен Threads? Чому застосунок так швидко набув шаленої популярності?
По-перше, усі шукають альтернативу Twitter, який ледь не щодня додає нові обмеження: від синіх галочок за гроші до скорочення кількості переглядів твітів. Додайте сюди питання до нового власника, і пазл складається — як мінімум маємо бажання спробувати щось нове.
Потужні Facebook та Instagram постійно нагадують про новачка в родині.
По-друге, фактор екосистеми Meta, яка дозволяє в кілька кліків отримати профіль у Threads. Не помітити нову соціальну мережу складно, адже потужні Facebook та Instagram постійно нагадують про новачка в родині. До того ж, органічна стрічка надихає людей розвиватись тут, є шанс швидко і поки що безкоштовно набирати аудиторію.
Проте для українців є і погані новини — на жаль, усі обмеження теми війни, які існують в Facebook та Instagram, тут також працюють, тому багато користувачів вже стикнулись із видаленнями публікацій.
Чи варто всім українським брендам без виключення заходити у Threads? Чи є ніші, кому це непотрібно, на ваш погляд?
Якщо бренд працює на В2С ринку і активний в соціальних мережах, є сенс заходити і в Threads, щоб разом зі своєю аудиторією спробувати новий досвід. Ми в перший же день зареєстрували MEGOGO, отримали верифікацію і швидко набрали 6,9К читачів, але важливіше інше: нас одразу почали тегати в постах користувачі, вітати як добрих знайомих, задавати питання — це можливість підтримувати діалог.
На якому контенті треба зосередитися, щоб акаунт «вистрілив»? Топ порад.
Комунікація в Threads повинна відрізнятись від інших соціальних мереж.
Комунікація в Threads повинна відрізнятись від інших соціальних мереж, але бути в рамках цінностей та тону голосу бренду. Тут ніхто не чекає ідеальних фото з Instagram або лонгрідів на складні теми, як у Facebook. Не побоюсь виглядати як Отаманка Вочевидячки — ситуативний, розважальний та корисний контент очікувано добре працює. А також сила бренду та взаємодія з аудиторією. Коментуйте чужі треди самі і робіть так, щоб вашими тредами ділились та коментували, тоді вони зʼявляться в стрічці не у підписників.
Поки не зустрічала хейту в Threads, тому не можу оцінити його вплив і порівняти з Twitter, де це дуже популярний тип контенту.
Як ви оцінюєте потенціал Threads для розміщення рекламного контенту?
Там, де є активна аудиторія, знайдуться бажаючі купити/продати рекламу. Threads зібрали 100 млн користувачів за 5 днів, тож потенціал точно є. А далі вже питання інструментів, форматів, таргетингу, ціни та ефективності реклами.
Ваш особистий топ акаунтів у Threads на даний момент.
Поки складно сказати. Перші дні контент-плани були трошки хаотичними і за схожими сценаріями: «що тут робити?», жарти про Ілона чи Марка, «вас вже 3000! сильно любимо» — ну, ви зрозуміли)))
Тому виділю бренди, які швидко зареєструватися і сміливо увірвались у невідоме: MEGOGO, INTERTOP, Uklon, Comfy, ROZETKA.
Threads не стане другим Clubhouse? Ваша думка щодо долі застосунку.
Уже зараз видно, що Threads не вистачає багатьох інструментів.
Не думаю, що порівняння з Clubhouse є коректним. Все-таки Threads — це частина екосистеми Meta, яка має потужні можливості для того ж крос-промо. Проте ми всі розуміємо, що створити хайп навколо додатку недостатньо, потрібно утримати користувачів і донести цінність регулярного користування. Уже зараз видно, що Threads не вистачає багатьох інструментів — сподіваємось, вони будуть зʼявлятись, тому що коли перший ажіотаж пройде, головним фактором зацікавленості буде саме функціонал та авжеж контент.
У чому феномен Threads? Чому застосунок так швидко набув шаленої популярності?
Meta просто максимально спростила вхід.
Нема ніякого феномену — Цукерберг просто зробив новий майданчик для вже існуючої величезної аудиторії. По факту реєстрація дуже проста. Якщо в тебе є Інстаграм, ти просто в один клік переносиш всю інфу звідти, ще й одразу маєш купу підписників, бо туди переходить дуже багато людей. Meta просто максимально спростила вхід — чим менше кліків, тим кращий результат, адже люди дуже ліниві!
А ще вони зробили красиві інструменти для «ретвітів» або «ретредів» в Інстаграм або (хаххах) в той же Твітер.
Людям завжди не вистачає місць для спілкування. В Інстаграмі це не дуже зручно робити. В Тредс це стало можливо.
Чи варто всім українським брендам без виключення заходити у Threads? Чи є ніші, кому це непотрібно, на ваш погляд?
Бренди зараз діють по принципу «хто перший, той забирає все».
Бренди зараз діють по принципу «хто перший, той забирає все». Мабуть, вивчили уроки ТікТоку, де бренди швидко набирали органічні перегляди просто тому, що першими зайшли в цю мережу. А тим, хто зайшов із запізненням, треба було шось вигадувати і витрачати шалені гроші на розкрутку і «злам» алгоритмів.
Проте Тредс мені дуже нагадує Твітер — а це не місце для реклами, на мій погляд. Тобто не місце для такої реклами, як ми звикли бачити в Інстаграмі.
Щодо питання — ні, не всім брендам треба йти в Тредс. На мою думку, туди треба тим, у кого вже вийшло бути класним в Твітері. Гарний приклад — арахісова паста ТОМ. Вони чудово взаємодіють із аудиторією, завжди на хвилі свіжих обговорень, створюють контент, який віруситься, а головне, їх сторінка така весела і забавна, що на неї хочеться підписатись, навіть якщо тобі взагалі не подобається та арахісова паста!
До речі, в них вже 13,6К підписніків в Тредс. На відміну від багатьох, вони заманювали на свою сторінку класними мемами і взаємодією з користувачами, а не ЛАЙК ТАЙМ, ВП, КУПИ, ПІДПИШИСЬ, ОСЬ ТОБІ ЗНИЖКА 100 ГРН. Бо це дуже сильно бісить. Купа ідіотського контенту БІСИТЬ. ПРОХАННЯ ПІДПИСАТИСЬ — БІСИТЬ.
Не знаєш, як бути своїм, смішним, неідеальним, ЦІКАВИМ? Не йди в Тредс. Будь ласка.
І не давай задачу вести Тредс людині, яка займалась суто Інстаграмом. Будь ласка.
На якому контенті треба зосередитися, щоб акаунт «вистрілив»? Топ порад.
У мене одна порада на всі випадки — не знаєш, який контент створювати, — не створюй. Не мучай себе і людей. У будь-якій соцмережі треба просто бути щирим і цікавим. Все. ВСЕ.
Колись у мене був Твітер на 30К підписників (сьогодні його заблокували), і я робила по 20 твітів на день. І ніколи не думала, про шо писати. Просто писала все, що спадало на думку. І це спрацювало.
Гаразд, ще одна порада — якщо в тебе нема почуття гумору, то краще взагалі не заходити в мережу Інтернет.
Як ви оцінюєте потенціал Threads для розміщення рекламного контенту?
Реклама має бути нативною і не «вилізаною», як в Інсті.
Звісно, реклама пролізе всюди, де є аудиторія. І там вона теж виникне, якщо ця соцмережа не вмре за 2-3 тижні. Проте я впевнена, що вона має бути нативною і не «вилізаною», як в Інсті. Мені б хотілось, щоб Тредс взяв найкраще з Твітеру (двіжуху, спілкування, активність, трохи токсіку і політики) і поєднав це з Інстаграмом, на базі якого він і був створений.
У чому, на мою думку, головна різниця між рекламою в Інст та в Тві? В Інсті можна писати прямим текстом — ось вам продукт, ось що я про це думаю, ось вам посилання на акаунт, на сайт, на промокод, на все на світі.
У Тві треба вигадувати, як би прорекламувати щось хороше і не вибісити людей.
Тобто, якщо дуже грубо порівнювати, то Інста — це рекламна пауза в сітці віщання на ТБ, а Тві (і Тредс, сподіваюсь) — це продакт плейсмент в кіно (коли ти не показуєш товар на весь екран, а акуратно натякаєш, що головний герой п’є оцей напій і користується таким годиннком). Але це дуже суб’єктивно. Я бачу це саме так.
Ваш особистий топ акаунтів у Threads на даний момент.
Хотіла б сказати, що мій, але він зараз складається з ниття з приводу видалення мого Твітеру, тому зараз я точно не в топі. Але дайте мені 2-3 тижні — і буду.
Із брендів — точно масло ТОМ.
Звісно, люблю всіх (майже) твітерських, але поки що хтось один ще не вистрілив. Тому зарано питати поки що.
Threads не стане другим Clubhouse? Ваша думка щодо долі застосунку.
Думаю, що ні. Бо Клабхаус по факту не мав потенціалу як окрема соцмережа — зараз кімнати для спілкування є в тому самому Твітері, наприклад. І цього цілком достатньо. Клабхаус здох, бо ніхто не хотів зайти в кімнату, сидячи в туалеті, і раптово включити мікрофон.
Тредс буде існувати і розвиватись, якщо шановний Цукерберг не знищить його конченими алгоритмами побудови стрічки (поки що моя власна стрічка жахлива, я бачу все, що завгодно, крім того, на що підписалась + дууууже багато російськомовного контенту).
Проте я забанена в Твітері, тож просто зараз буду спрямовувати всю свою активність саме на цю соцмережу. А там, як то кажуть, побацим-побацим.
У чому феномен Threads? Чому застосунок так швидко набув шаленої популярності?
Threads з’явився в дуже вдалий час.
Threads з’явився в дуже вдалий час. У користувачів Twitter накопичилося невдоволення Маском та новими політиками та обмеженнями, які були запроваджені з його ініціативи. Тому, коли з’явилася нова мережа, багато користувачів вирішили спробувати щось нове.
На цифри також вплинула зв’язка Threads з Instagram. Деякі експерти вважають, що Meta просто перелила частину трафіку з однієї мережі в іншу. Очевидно, що старт подібної платформи без таких «старших братів» не був таким успішним.
Чи варто всім українським брендам без виключення заходити у Threads? Чи є ніші, кому це непотрібно, на ваш погляд?
Всім – і брендам, і людям – взагалі не варто бути всюди. Присутність в тому чи іншому каналі передусім залежить від стратегії бренду та інтересів його цільової аудиторії.
Ще один фільтр — треба мати, що сказати. Присутність заради присутності — погана стратегія.
На якому контенті треба зосередитися, щоб акаунт «вистрілив»? Топ порад.
Без готовності жартувати й виходити за лінії я б не рекомендувала взагалі заходити в цю мережу.
У Threads поки діють правила Twitter. Тож, аби контент вистрелив, не треба себе стримувати. Будьте такими, які ви є. У нас, наприклад, є три цінності: супершвидкість, суперпростота та самоіронія. Якщо ви зайдете в наш акаунт в Threads, саме це там і побачите. Без готовності жартувати й виходити за лінії я б не рекомендувала взагалі заходити в цю мережу.
Як ви оцінюєте потенціал Threads для розміщення рекламного контенту?
Подивіться на те, що зараз у вашій стрічці. На днях, наприклад, Лачен запостив тред з рекламою всіх і вся. Кожен бренд навіть через креатив рекламує свої товари. Звісно, про платне просування поки не йде мови. Утім, опосередковано та дозовано давати рекламний контент можна в будь-яку мережу.
Ваш особистий топ акаунтів у Threads на даний момент.
Я читаю наш канал. Він смішний. В цілому ж там ті самі зірки, що у Twitter. Поки не відкрила в Threads нових зірок.
Threads не стане другим Clubhouse? Ваша думка щодо долі застосунку.
Threads не вирішує жодного унікального болю користувача.
Нам здається, що на Threads чекає доля Clubhouse. Дуже вдале порівняння. Передусім через цензурні обмеження. Секрет Twitter — у майже повній відсутності цензури. Так, формат не найзручніший, але свобода та можливість висловити будь-яку думку драйвить розвиток цієї мережі. І, сподіваюся, Маск це не вб’є.
По-друге, Threads не вирішує жодного унікального болю користувача, окрім швидкого і простого онбордінгу, і навряд це зміниться з розвитком платформи.