Український бренд закликав заявити про себе та свої ідеали
22 Чер 2023, 10:43

Український бренд закликав заявити про себе та свої ідеали

Український бренд BAGLLET випустив нову кампанію під назвою «Manifest your bright side».

«Зараз час заявити про себе, про свою позицію та ідеали. Час, коли не можна мовчати чи бути осторонь. Час проявити свою яскраву сторону, сповнену пульсуючою, живою енергією, що штовхає вперед», — заявила команда бренду.

«Знайди того бунтівника всередині себе та дай йому волю. Зараз його час. Час яскравих, сповнених пульсуючої, живої енергії, що штовхає вперед». 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У колекції представлені класичні моделі сумок у двох насичених кольорах — рожевому та зеленому.

Розкажіть друзям про новину