У Міжнародний день бургерів, 28 травня, компанія PepsiCo у партнерстві з креативним агентством Special Australia занадто буквально донесла своє послання «(food) tastes better with Pepsi Max» до кожного великого бургерного закладу, щоб кинути виклик австралійському замовленню “звичайної коли” з їжею. Тому що бургери заслуговують на краще.
Запуск кампанії розпочався з вивіски «tastes better with Pepsi Max», яка була доставлена безпосередньо в серце конкурентів.
У рамках кампанії було задіяно низку трюків, зокрема вантажівку, оснащену повнорозмірним дорожнім знаком, що відповідав дорожнім вивіскам ресторанів, фільми, програму для інфлюенсерів та зовнішню рекламу, що включила мозаїку, яка пояснює послання кампанії.
Мета полягала в тому, щоб донести до всіх австралійців інформацію про те, що їхні звички замовляти страви заважають їм повністю розкрити свій смаковий потенціал.
Концепція народилася з того факту, що унікальний смаковий профіль Pepsi Max, який характеризується цитрусовими та карамельними нотами і більш гострою газованістю, ідеально підходить для розкриття смаку улюблених страв.
Pepsi Max роздала півмільйона банок Pepsi Max по всій країні в рамках партнерства з Uber Eats.
У Мельбурні до кампанії долучився бургер-бар Burgertory, який пропонує безкоштовну Pepsi Max з кожним замовленням. Крім того, вони представили ексклюзивні пункти меню, натхненні Pepsi Max, ще більше підкреслюючи синергію між Pepsi Max та бургерами.
Кампанію підтримали ключові гравці австралійської бургерної сцени, зокрема Chebbo’s Burgers, Burgerhead та Асоціація товариства поціновувачів бургерів Fatties Burger Appreciation Society, які переосмислили дебати Pepsi vs Coke за допомогою бургерів, провівши дегустацію наосліп.
Вандіта Панді, директорка з маркетингу ANZ, Snacks & Beverages, сказала: «Ми давно знаємо, що Pepsi Max смакує краще, ніж наш головний конкурент. Однак ми хотіли, щоб вся Австралія усвідомила переваги, які наш смаковий профіль надає улюбленим стравам, а також той факт, що без Pepsi Max ви не зробите свою улюблену страву повноцінною, — це те, що ми хотіли, щоб усвідомила вся Австралія. Ми завжди були брендом-кандидатом, і ми раді співпрацювати зі Special Group для створення сміливої та проривної кампанії, яка приверне увагу та викраде дуже звичну нагоду».
Гаррі Невілл-Тоул, креативний директор Special Group, додав: «Ми боремося з роками, навіть десятиліттями звичного порядку. Щоб розбудити Австралію до кращої альтернативи, ми донесли наше послання до Міжнародного дня бургерів до самого серця чудових бургерів, а також на територію нашого конкурента, щоб донести наше послання там, де воно матиме найбільший вплив».