«ЗНАХІД»: NO STARS зібрав молодих представників рекламної відеоіндустрії на івенті
24 Тра 2023, 12:55

«ЗНАХІД»: NO STARS зібрав молодих представників рекламної відеоіндустрії на івенті

У четвер 18 травня Продакшен NO STARS зібрав молодих представників рекламної відеоіндустрії на івент, спрямований на нетворкінг, експіріенс ченджінг, янг талент інволвінг та залучення інших іноземніих слів до нашого і вашого лексикону.  

Все почалось з того, як хребетні організми вийшли з океану.. хоча ні то мабуть занадто рано… Все почалось з того, що нам стало цікаво, чи є в нашій індустрії хтось, із ким ми ще не знайомі, тож ми кинули клич в Інстаграмі. І яким було наше здивування, коли до нас надійшло більше 200 листів від молодих режисерів, операторів, стилістів та художників-постановників. Ми зрозуміли, що не можемо залишити їх просто так у Інстаграмі, тому відібрали з усіх заявок 50 та запросили на захід. (так, 150 все ж таки залишили просто так у Інстаграмі). Захід ми провели заради того, щоб познайомитися із новими талантами особисто та представити їх представникам креативних агентств. Щоб сильно не плутатись захід ми назвали – «ЗНАХІД» і організували його у західній частині Києва.
Іван Крутоус
засновник продакшену NO STARS

А протягом вечора можна було почути ще декілька лекцій від інших досвідчених людей. Так, Іван розказав про процес проходження рекламного тендеру і поділився порадами стосовно того, як заявити про себе в індустрії, Дмитро Сук, director’s researcher NO STARS, звернув увагу на останні тренди відеовиробництва, а режисер Євген Гожейший відкрив декілька секретів, що стосуються роботи в індустрії. Але ми не можемо про них писати, бо це секрети.

А от не секрет те, що «ЗНАХІД» – це не разовий івент. У наших планах робити ще і відкривати нові імена надалі» – завершив Іван Крутоус

«ЗНАХІД» проходив за підтримки партнерів із коворкінгу PLATFORMA Leonardo, неймінг та айдентику для івенту розробила українська креативна агенція IAMIDEA. 

І поки молоді режисери, оператори, стилісти та художники-постановники опрацьовують свої нотатки після зустрічі з NO STARS та іншими представниками рекламної індустрії, продакшен обіцяє, що згодом оголосить дату та формат проведення наступного «ЗНАХІДУ» на своїй сторінці у соцмережах.

Розкажіть друзям про новину