Весна буває лише раз на рік, і оскільки ціни продовжують зростати по всій Великобританії, британська багатонаціональна компанія, що займається роздрібною торгівлею товарів для саду та дому, B&Q хоче допомогти своїм клієнтам максимально використати цей трансформаційний сезон, зафіксувавши сотні цін на весняні товари першої необхідності.
Щоб відзначити цю цінову обіцянку, B&Q випустив серію вуличних знімків, зроблених відомим фотографом Деном Тобіном Смітом. Сміливі візуальні образи відводять центральне місце інсталяції, зробленій з тисячі ретельно відібраних квітів. Сезонні квіти викладені так, щоб створити скульптуру молотка, віддзеркалюючи те, що B&Q прибиває ціни в магазинах та онлайн цієї весни.
Майже 2-метрова скульптура містить безліч кольорів, включаючи жовті троянди, фіолетові тюльпани з відтінками білого та зеленого гіпсофіли. Квіти також здаються живими, коли метелики пурхають навколо інсталяції у вигляді молотка.
Тобін Сміт раніше працював над вражаючою минулорічною квітковою серією для бренду під назвою «We Will Grow Again». Впізнаваний стиль Тобіна Сміта також лежить в основі культового візуального образу, використаного для обкладинки альбому Jay Z «Blueprint 3».
Ця серія білбордів створена за мотивами художнього та гостросюжетного фільму, щоб підкреслити ці ціни, що прибиті цвяхами, у світі, де зростають витрати. Перевернута арт-інсталяція створена спільно з The Glue Society, щоб делікатно продемонструвати прихильність B&Q до допомоги Великобританії цієї весни.
Разом фільм та зовнішня реклама ілюструють пропозицію B&Q у різкому контрасті зі зростанням цін на інші товари повсякденного вжитку, втілюючи в життя значущий та потужний меседж. Інтегрована кампанія буде транслюватися на зовнішніх носіях, ТБ, VOD, діджитал та соціальних мережах.