Німецька мережа магазинів-дискаунтерів Aldi звернулася до заощадливих французьких покупців за допомогою нового фільму, який підтверджує «дисконтне ДНК» бренду.
Відзначаючи зростання сімейного бізнесу від єдиного магазину в Ессені до мережі із 1300 магазинів по всій Франції, кампанія прагне оновити імідж ритейлера для нового покоління покупців.
Створена агентством TBWA/Paris, фантастична стрічка зосереджується на сучасному переказі класичної казки про Попелюшку, коли закоханий тусовщик вирушає на пошуки жінки своєї мрії за допомогою загубленого черевичка.
Прагнучи втілити дух знижок у сучасному наративі, телевізійна та діджитал-кампанія підтримується соціалмедіа активаціями TBWA Mogul, об’єднаними під гаслом «Once upon a time, today’s Discount».
Енн-Марі Готьє, директор з маркетингу та комунікацій Aldi France, зазначила: «Світ казок відомий усім, що дозволить нам бути одразу ідентифікованими та впізнаваними на радіо, телебаченні чи на дисплеях. Більш ніж будь-коли, Aldi — це рішення, яке дозволяє кожному їсти хороші та дешеві продукти. Ми не говоримо про надмірне споживання, покупки в Aldi — це все про найнеобхідніше з асортиментом у 1 600 найменувань, і ми надаємо перевагу якості, а не кількості: це бренд, який полегшує повсякденне життя!»