Компанія Take 5, яка спеціалізується на заміні мастила, а також миє автомобілі, замислилася над тим, як можна розповісти про свою послугу.
Всупереч інтуїції, автомийка Take 5 знайшла голуба в Далласі, штат Техас, одному з найбільших автомобільних міст США, і зробила його «офіційним голубом» бренду. Це не був особливий голуб — насправді, у рекламному відео проголошується, що «рандомний голуб» був підібраний на вулицях, але він мав особливу роботу — обирати особливим способом, які автомобілі матимуть право на безкоштовне миття.
Знімальна група Take 5 прикріпила до офіційного голуба GPS-трекер і стежила за ним.«Вітаємо з пташиним послідом… Ми слідкували за голубом, який «вказав» на вашу машину, і тепер кожна машина, яку він помітить, отримає БЕЗКОШТОВНУ МИЙКУ. Відвідайте 5 автомийок, щоб скористатися перевагами!»
Гумористична ініціатива, створена рекламним агентством Erich and Kallman, стартувала 28 березня, у Національний день автомийки.
Співробітники автомийки Take 5 розклеювали листівки на автомобілях, що були «помічені» птахами.