IKEA випустила рекламу з натяком до Дня закоханих
14 Лют 2023, 13:57

IKEA випустила рекламу з натяком до Дня закоханих

Щороку міжнародні підрозділи меблевого гіганта випускають кампанії до Дня святого Валентина, які смішно натякають на те, що відбувається за зачиненими дверима на свято Дня закоханих.

Для своєї публікації до Дня святого Валентина 2023 IKEA Singapore вирішила просувати досить звичайний предмет захоплюючим способом. Покриття для харчових продуктів ÖVERMÄTT — невеликий гнучкий силіконовий елемент, який розтягується, щоб покрити продукти різних розмірів, зображений обернутим навколо баклажану, що є відомим евфемізмом для… ну, ви знаєте.

«У нас є все необхідне», — пише IKEA Singapore. «З днем Святого Валентина». Кожна упаковка поставляється із трьома гумовими кришками. І на відміну від деяких обгорток їх можна використовувати повторно після прання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Випуск зухвалих принтів став традицією до Дня святого Валентина для деяких філій IKEA по всьому світу, і сінгапурський підрозділ, мабуть, вигадав більшу частину з них.

Наприклад, зображення двох стільців, спеціально поставлених один до одного віч-на-віч, в День святого Валентина у 2014 році.

Графіка від IKEA Malaysia в 2020 році переніс речі в спальню з наматрацником, що стійкий до води та, ймовірно, до іншиї рідин.

В іншому повідомленні IKEA Singapore у 2019 році показано план Б, коли люди не використали ці водонепроникні наматрацники.

Щоб закінчити на солодкій ноті, ось реклама IKEA Bulgaria в 2019 році, в якій дві улюблені десертні ложки поклали один біля одного на серветку.

Розкажіть друзям про новину