Компанія e.l.f. ніколи не думала, що просуватиме свій праймер як ідеальний засіб для розгладження шкіри дельфінів, але коли відома зірка серіалу «Білий лотос» розповіла, що мріє відростити плавники, вона скоригувала свою маркетингову стратегію.
У комедійному 30-секундному ролику, який знаменує собою дебют бренду e.l.f. в Суперкубку, Дженніфер Кулідж спробувала праймер від бренду та почала грати дельфіна. Реклама транслюватиметься у другому кварталі на дев’яти провідних ринках Суперкубку та транслюватиметься по всій країні на каналі Fox.
Ролик створений у співавторстві з креативним агентством Shadow і зі сценаристом та режисером серіалу «Білий лотос» Майком Вайтом, підтверджує прагнення бренду відповідати інтернет-культурі, поєднуючи вірусний продукт з улюбленим моментом червоної килимової доріжки. Креатив відображає стратегію Shadow щодо просування бренду, «схиляючись до абсурду».
«Розважальний маркетинг безперечно переживає свій момент, і Суперкубок став чудовим майданчиком для обговорення цього», – сказав Браян Воан, виконавчий директор і партнер Shadow. «Краса – цікава категорія, тому що вона так орієнтована на головний продукт, особливо для такого бренду, як e.l.f, який вважає TikTok своєю улюбленою територією».
e.l.f був постійним об’єктом користувацького контенту: хештег #powergripprimer набрав майже 70 мільйонів переглядів, а бренд запустив челендж з оригінальною піснею і вірусним хештегом в 2019 році, коли мало хто з брендів звертав увагу на платформу.
«Ми не стільки традиційна косметична компанія, скільки розважальна компанія, яка виходить за рамки продукту і думає про створення орбіти, частиною якої люди хочуть бути», – сказав Маркізотто.
За креативом піде епізодичний контент на TikTok і пакет The Dolphin Face, в якому представлені три найпопулярніші продукти.