M&M’s не буде використовувати своїх маскотів у рекламі
24 Січ 2023, 17:33

M&M’s не буде використовувати своїх маскотів у рекламі

M&M’s заявив, що візьме «паузу на невизначений термін» у рекламі з образами цукерок. Замість них бренд Mars Wrigley зробив акторку Маю Рудольф своїм новим амбасадором та «шефом веселощів». Перша поява Рудольф з брендом буде у майбутній кампанії для Суперкубку.

Рішення M&M відійти від своїх персонажів у своїй рекламі є серйозним зрушенням у стратегії для бренду цукерок, який працював над тим, щоб підкреслити тему інклюзивності та різноманітності з моменту першого ребрендингу своєї лінійки барвистих маскотів у січні минулого року.

Ребрендинг виявився суперечливим, але бренд не зупинився, навмисне подвоївши ставки та представивши у вересні Фіолетову. У січні цього року бренд почав продавати упаковки цукерок, на яких зображено виключно жіночі талісмани бренду, що викликало новий гнів консервативних коментаторів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Америка, давай поговоримо. Минулого року ми внесли деякі зміни до наших улюблених персонажів. Ми не були впевнені, що хтось навіть помітить. І ми напевно не думали, що це зламає Інтернет. Але тепер ми отримуємо це — навіть цукеркове взуття може бути суперечливим. Це було останнє, чого хотіли M&M, оскільки ми всі збираємось об’єднувати людей», — йдеться у заяві бренду у Instagram.

«Оголошення M&Ms про те, що вони позбавляються улюблених маскотів через тиск, заслуговує на висвітлення у пресі», — сказав Стів Меріно, головний креативний директор Aloysius Butler & Clark. «При цьому багато брендів використовують свій момент Суперкубку як шанс провернути рекламний трюк. Пам’ятаєте, коли Planters інсценували порятунок від містера Арахіса?».

За словами представника бренду, у найближчі кілька тижнів M&M’s розповість більше про «нові заняття» маскоітв бренду.

У той час як M&M’s, можливо, намагається обійти суперечки, усунення своїх маскотів також може мати наслідки.

«Сильна думка може створити реальну цінність для бренду, і відмова від неї ризикує сказати людям, які спочатку погодилися з вашою точкою зору, що вам насправді все одно», — сказав Стів Горскі, голова стратегічного відділу Forsman & Bodenfors у Нью- Йорку. «Комерціалізація причини чи проблеми ніколи не буває доброю стратегією; вона має бути заснована на вашому основному бренді та ідеально прив’язана до того, як люди взаємодіють із вашими продуктами».

Розкажіть друзям про новину