Веганський бренд поєднав релігії у новій зовнішній кампанії
17 Січ 2023, 15:28

Веганський бренд поєднав релігії у новій зовнішній кампанії

Бренд замінника м’яса La Vie розпочав свою кампанію Veganuary з великого білборда Shoreditch, що рекламує бекон на рослинній основі людям усіх віросповідань та дієт.

Зовнішня реклама була розроблена у співпраці з креативним агентством Buzzman і запущена в Європі минулого місяця з безтурботним посланням про єдність, яка тепер перенесена на вулиці Лондона, Брістоля, Брайтона, Манчестера та Кардіффа.

Звертаючись до почуття гумору перехожих, кампанія заявляє: «Єврей, любитель м’яса, мусульманин та веган заходять у бар та ділять бутерброд із беконом. Без жартів».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ромен Жоливе, директор з маркетингу La Vie, говорить про партнерство: «Вже більше року La Vie ставить перед собою завдання направити всіх споживачів до рослинного способу життя. Завдяки нашій унікальній здатності відтворювати смак свинини без свинини, наші продукти об’єднують усіх за одним столом, незалежно від їхнього дієтичного режиму, і ми сподіваємося поширити це повідомлення за допомогою нашої нової OOH-кампанії!»

Білборд узгоджується з партнерством із The Breakfast Club, в рамках якого у 13 кафе буде представлено постійне вегетаріанське та веганське меню.

Розкажіть друзям про новину