24 Жов 2022, 17:12

Авіакомпанія створила рекламу, яка вказує на причини для польоту

У неспокійний період для авіаційної галузі British Airways запустила масштабну кампанію, яка включає понад 500 унікальних рекламних оголошень, щоб повернути любов до свого бренду.

У кампанії немає двох однакових білбордів, вона представлена друкованою, діджитал та зовнішньою рекламою, а також 32 різних короткометражних фільми, які транслюватимуться Великобританією протягом наступного місяця. Кожен з них репрезентує окрему причину для польоту. Кампанія була створена у співпраці з Uncommon Creative Studio.

Масштаб цієї кампанії був необхідний, щоб охопити різні мотиви людей подорожувати і допомогти British Airways виділитися серед інших авіакомпаній, сказав співзасновник агентства Uncommon Нільс Леонард.

«Ми не хотіли робити класичну велику рекламу – ми намагалися створити інший простір”, — сказав Леонард. «Всі літають із різних причин, і ми намагаємося це проілюструвати. Здавалося, що люди забули, скільки людей літає з British Airways і як довго [країна] літає з ними. Ми сподівалися, що чим більше [рекламних оголошень] ви побачите, тим більше шансів, що вони знайдуть відгук у вас».

Друкована, діджитал та зовнішня реклама є простою формою анкети, в якій клієнтам задається питання про мету їх поїздки. Під типовими варіантами “Бізнес” або “Відпочинок” знаходиться третя відповідь, що пропонує більш особисту та унікальну причину для польоту.

Більше 500 різних відповідей варіюються від грайливих до зворушливих: «Я все ще люблю її»; «Бо я витратив 5 годин на те, щоб зробити це фото на паспорт» і так далі.

Усі в агентстві (в якому працює близько 95 співробітників), навіть за межами креативного відділу, робили свій внесок у кампанію. За словами Леонарда, компанія Uncommon створила спільний документ Google, у якому співробітники могли вказати свої причини поїздки.

У фільмах представлені деякі особи, які стоять за цими мотивами. На одному зображений пілот British Airways на ім’я Ентоні, який заколисує свою дочку перед роботою і каже, що літає заради неї.

Після того, як авіаційна галузь сильно постраждала від пандемії Covid-19, цього літа в усьому світі, особливо в Європі, спостерігалися масові збої в поїздках, оскільки авіакомпанії боролися з попитом, браком робочої сили, страйками і проблемами в роботі аеропортів. Влітку British Airways була змушена скасувати близько 30 тисяч рейсів, або 13% свого розкладу.

За словами Леонарда, після важкого періоду перед British Airways стоїть завдання повернути любов до свого бренду та польотів загалом.

«Ми справді хотіли, щоб ця кампанія прославила оригінальність наших клієнтів та наших співробітників. Щоразу, коли клієнт сідає у літак, він робить це з унікальної причини, і ми знаємо, наскільки важливими є ці поїздки», — заявив Хеміш Маквей, голова відділу брендів та маркетингу British Airways. «Ми старанно працюємо над внесенням позитивних змін до нашої авіакомпанії, і ця рекламна кампанія дозволяє нам продемонструвати нашу мотивацію, а саме наших клієнтів та наших співробітників».

Розкажіть друзям про новину