Capri Sun, культовий бренд соків, нещодавно скоротив кількість доданого цукру у своєму оригінальному асортименті напоїв у середньому на 40%, при цьому зберігши смак, який люблять діти.
Натхненний ідеєю про те, що батькам сподобається більш здоровий варіант, тоді як діти піклуються лише про улюблений смак, бренд Capri Sun маскує новини про низький рівень цукру в абсолютно новій кампанії під назвою «Your Kids Will Never Know».
Кампанія була створена у співпраці з рекламним агентством Goodby Silverstein & Partners. Зухвала, іронічна реклама розповідає новини батькам через фальшивий роман для дорослих. Використовуючи романтику, що викликає у дітей огиду, кампанія спрямована на те, щоб навмисне відштовхнути дітей, тому що діти не повинні знати про новини з низьким вмістом цукру.
Зірка кампанії — Хуісіо, псевдо-протагоніст з розпущеним волоссям, у розстебнутій сорочці, сміховинно вузьких штанах і всім необхідним, щоб діти відвернулися якраз вчасно, щоб повідомлення про низький рівень цукру почули батьки-покупці.