Авіакомпанія United Airlines випустила кумедне відео, в якому використовується кнопка «Пропустити рекламу» на YouTube.
У ньому є надто знайома сцена в аеропорту — клієнти стоять у довгій черзі, щоб поговорити з представником авіакомпанії. Але що відрізняє це місце, так це те, що United нагадує своїм клієнтам, що їм не потрібно стояти в таких чергах завдяки своїй унікальній послузі Agent on Demand, яка пропонує безперешкодний і швидкий доступ до представника авіакомпанії за допомогою телефону або мобільного додатка.
United закликав глядачів YouTube пропустити рекламу так само, як вони могли б пропустити довгу чергу в аеропорту за допомогою їх нової послуги, у ролику, розробленому спільно з агентством 72andSunny LA.
Цікавим моментом у рекламі є те, що якщо глядач вирішить не пропускати перегляд, йому буде надано 15-хвилинне зображення людей, які стоять у черзі, що чудово передає почуття нудьги та розчарування, відображаючи те, що люди зазнали б, якби не скористалися новою послугою компанії.
Послугу Agent on Demand було запущено трохи більше року тому, і нещодавно було зареєстровано мільйонний дзвінок. Фільм присвячений запуску послуги Agent on Demand у кожному аеропорту по всьому світу, яким керує United Airlines.
Меггі Шмерін, керівник відділу глобальної реклами та соціальних мереж United Airlines, сказала: «Ми були натхненні інноваціями, які наша технологічна команда продемонструвала за допомогою цього сервісу, щоб знайти творчий спосіб поговорити про це зі споживачами, що призвело до спеціальної адаптації нашого повідомлення спеціально для YouTube. Нам усім знайоме бажання натиснути кнопку «Пропустити рекламу» так само, як ми знаємо, як утомливо стояти в черзі».
Фільм є частиною кампанії United Good Leads The Way, в якій розповідається про ініціативи авіакомпанії у повітрі та на землі.