Серед організаторів — діючі бізнесмени та співзасновники “Київ Волонтерський”
Одноденний захід «Бізнес під час війни. Виклики, факапи, трансформації» відбудеться 20 серпня в Києві в поки секретному місці. Із міркувань безпеки місце зустрічі надішлють учасникам за два дні до івенту.
За задумом організаторів ця подія потрібна, щоб зібрати ком’юніті тих, хто хоче продовжувати вести й розвивати свій бізнес в Україні, трансформувати його під реалії сьогодення, отримувати прибуток, підтримувати економіку країни, віддавати відсоток на благодійність «і не сивіти при цьому».
Захід створений по принципу «як для себе», бо організатори це, в першу чергу, засновники активних діючих бізнесів, які б самі залюбки послухали спікерів, яких запросили. «Бізнес під час війни» вони ініціюють, щоб знайти нові шляхи розвитку і точки взаємодії:
- дізнатися про інсайти і факапи колег;
- розказати про свої;
- завести знайомства з різних сфер;
- зрештою, сходити на оффлайн івент з кльовими людьми.
Спікери – власники бізнесів, що активно функціонують останні 6 місяців: відбудовують, сапортять армію, годують, відчиняють нові заклади, не дають світу забути, що в нашій країни вийна:
- Слава Балбек (balbek bureau, «Дилетант», «Дублер»);
- Дмитро Кримський (goodwine, Garage);
- Аня Завертайло («Завертайло», Honey);
- Алекс Купер (Kyiv Food Market, «Молодість»);
- Родіон Єрошек (Poster);
- Павло Вржещ (Banda);
- Марія Назаренко (Comfy).
Окрім виступів спікерів, у програмі є панельна дискусія про болі та бенефітс благодійності. До того ж, спікерам можна задати питання до обговорення у формі конференції.
Квитки на захід є двох типів — «преміум» та «стандарт». Преміум передбачає, зокрема, закриту вечерю від Mirali.
Коли – 20.08 з 10:00.
Де – TBA
Сайт — nenachasi.com
Партнери заходу — Yellow Place, Poster, Mirali та «Моршинська».