Україна святкує сьогодні 32-у річницю своєї незалежності. У цей день, День Незалежності України, яку українці виборюють у війні проти росії, бренди не забули привітати та подякувати всім причетним до цього свята.
Традиційно MMR представляє добірку креативів, якими бренди вітають українців, а також нове патріотичне лого:
Український ювелірний бренд SOVA презентував спецпроєкт «Сила української культури». У відео експерти з різних сфер культури розказують про те, як українським брендам, кіно, музиці та моді вдається переосмислювати історичні символи і зберігати автентичність, традиції через мистецтво відображати актуальні події в Україні.
Український бренд одягу CHER’17 з нагоди свята створив чутливі відеоролики з відомими українськими акторами, такими як Ольга Сумська, Наталка Денисенко та Олександр Рудинський, у яких вони задекламували вірші Лесі Українки, Тараса Шевченка та Івана Франка.
Український бренд O.TAJE представив лімітований джемпер, який є символом єднання українців. Майстри об’єднали вишивку, притаманну різним історико-етнографічним регіонам країни, на одному айтемі.
Український туроператор Join UP! підготував кількахвилинний квіз із цікавими фактами з історії та життя нашої рідної країни. Перевірити свої знання та дізнатися щось нове про різні регіони України включно з АР Крим можна на офіційному сайті компанії. Тест складається з 25 питань. У кожному — декілька варіантів на вибір. Навіть якщо зробити неправильний вибір, відкривається правильна відповідь, тож час не буде витрачено дарма і не доведеться нічого гуглити додатково.
До Дня Незалежності VARUS підготував привітання для своїх онлайн-клієнтів: у пакети з доставкою вкладатимуть вітальні тематичні магніти.
VARUS разом з комунікаційною агенцією Trembita PR реалізували проєкт про українців, чиї винаходи та творіння змінили світ, про яких говорять і кого шанують за кордоном вже багато років. Так, у додатку VARUS з’явились діджитал-картки з історичними постатями.
Ощадбанк презентував патріотичний мурал на будівлі центрального апарату. Його створила художниця Марія Ващенко на благодійних засадах. Знизу муралу є QR-код, який веде на офіційну сторінку НБУ для донатів на підтримку армії.
Деякі бренди створили спеціальні патріотичні лого:
monobank переодягнув свого маскота-котика у святкове символічне вбрання:
Агенція Promodo запитала, з чим в українців асоціюється слово «незалежність». Це свобода і воля, це усвідомлення власної ідентичності, це впевненість у тому, що завжди можна повернутись додому.
Бренд OnTaxi разом із хорватським рок-гуртом Zaprešić Boys записали музичне привітання.
FAMILY PRODUCTION закликає українців подивитись на зорі і загадати бажання за Україну.
До Дня Незалежності медіасервіс MEGOGO обʼєднався з найбільшою національною мережею АТБ задля створення концерту «Музика нашої єдності». Мета проєкту — надихнути силою української пісні в один із найважливіших днів року.