Зовнішня реклама The Economist кинула виклик ШІ та буденності
11 Чер 2025, 10:43

Зовнішня реклама The Economist кинула виклик ШІ та буденності

The Economist знову влучив у саме серце за допомогою інтелектуальної провокації. Цього разу білбордами. Нова зовнішня реклама бренду поєднала дотепність, саморефлексію та кинула виклик ШІ, який став невід’ємною частиною життя та роботи більшості людей.

Серед слоганів, що опинилися на білбордах: «Змусьте ШІ хвилюватися, що ви заберете його роботу», «Чи є у вас несподівана думка?»

За допомогою цих меседжів The Economist вкотре нагадує: думати — це модно.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Нова кампанія є гідним нащадком культової інсталяції 2005 року від агентства BBDO — «Lightbulb». Тоді звичайна лампочка спалахувала, щойно перехожий проходив повз.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео