15 Бер 2023, 14:57

Зображення, згенеровані ШІ, створені для боротьби з гендерними упередженнями ШІ

У зв’язку з Міжнародним жіночим днем, присвяченим досягненням жінок з усього світу і привертання уваги до проблем гендерної рівності, проблема гендерної упередженості в штучному інтелекті перетворилася на битву навколо гендерних стереотипів. Щоб підвищити поінформованість про гендерну упередженість ШІ, MullenLowe MENA оголосила про новаторську кампанію, просячи підтримки у допомозі в усуненні гендерної упередженості ШІ.

У 2020 році ЮНЕСКО опублікувала звіт, в якому робиться висновок про те, що ШІ може негативно вплинути на розширення економічних прав і можливостей жінок та їх можливості на ринку праці, оскільки призведе до автоматизації робочих місць. ЮНЕСКО виявила, що хоча ШІ становить серйозну загрозу гендерній рівності, він також може внести позитивні зміни до суспільства, кинувши виклик існуючим гендерним нормам.

Протягом певного періоду часу агентство MullenLowe MENA досліджувало різні інструменти ШІ для оцінки їхнього гендерного представництва. У рамках цього дослідження агентство запросило інструменти для створення зображень представників різних професій, зокрема інженерів-механіків, гонщиків Формули-1, математиків, генеральних директорів, боксерів, футболістів та багатьох інших. Проте результати постійно показували, що у цих ролях представлені лише чоловіки. Це підкреслює гендерну упередженість, що існує в ШІ, та необхідність коригувальних заходів.

Щоб допомогти вирішити проблему гендерних упереджень у ШІ, агенція MullenLowe MENA використовувала інструменти ШІ, такі як midjourney, DALL·E 2 та Stable Diffusion, щоб створити колекцію зображень жінок, представлених у різних ролях, розроблена для інклюзивності та охоплення різноманітності. Ця нова база даних розміщена на спеціальному відкритому веб-сайті www.fixingthebais.com, де агенція та будь-яка інша людина у світі можуть оновлювати набори даних, які використовуються для навчання систем ШІ.

Говорячи про кампанію, генеральний директор MullenLowe MENA Мунір Арфуш сказав: «Як лідер у рекламній індустрії, ми визнаємо важливу роль, яку ШІ грає у формуванні світу навколо нас, але однаково в цих системах явно присутня значна упередженість, яка увічнює шкідливі стереотипи та обмежує можливості для жінок. Замість того, щоб просто привернути увагу до проблеми, ми хотіли щось із цим зробити, створивши банк зображень жінок у різних професіях, ми сподіваємося вирішити ці проблеми і створити справедливіший світ для всіх. Ми просимо колег, партнерів, клієнтів і ширшу галузь приєднатися до нас, щоб допомогти перенавчити ШІ, щоб позбутися гендерних упереджень ШІ».

Прерна Мехра, арт-директор та креативний директор MullenLowe MENA, додала: «Розширення прав та можливостей жінок у всіх галузях та професіях — це не лише питання руйнування гендерних стереотипів, а й розкриття сили різних точок зору. Як команда всіх креативних жінок, які працюють над цією кампанією, ми поділилися унікальними ідеями та досвідом, що призвело до інноваційної та значущої роботи. Роблячи наші зображення вільними від ліцензійних відрахувань та прав, ми не лише заохочуємо їх широке використання, а й сприяємо розвитку ШІ. Чим більше людей використовують ці зображення у всіх галузях та професіях, тим більше у ШІ можливостей навчатися та розвиватися, формуючи майбутнє технологій більш справедливим та інклюзивним чином».

Мета кампанії — навчити ШІ тому, що жінки можуть бути лікарями, космонавтами та генеральними директорами так само, як чоловіки можуть бути кухарями, медсестрами чи вчителями. MullenLowe просить глобальну маркетингову індустрію та широку громадськість приєднатися до них, щоб допомогти внести зміни, використовуючи www.fixingthebais.com та їх канал розбіжностей, щоб ділитися підтримкою та зображеннями, створеними ШІ для виправлення ШІ.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео