Минулого року датський футболіст Крістіан Еріксен знепритомнів на полі через зупинку серця під час першого матчу чемпіонату Євро-2020. Еріксен вижив, частково завдяки швидкій серцево-легеневій реанімації (СЛР).
У Великобританії виживання людей із зупинкою серця поза лікарнями становить менше 10%, але в країнах, де СЛР викладається в школах, таких як Норвегія або Данія, показники виживання сягають 70%.
Щоб допомогти врятувати більше життів, благодійна організація з питань охорони здоров’я, яка зосереджена на освіті та підготовці медичних працівників і спостерігачів щодо реанімаційної реанімації для громадськості, Resuscitation Council UK запустила загальнонаціональну ініціативу щодо навчання СЛР. Хоча уряд Великобританії оголосив, що до 2020 року він додасть навчання серцево-легеневої реанімації до шкільних програм, пандемія відтіснила це, сказав генеральний директор організації Джеймс Кант. Він додав, що відсутність ранньої освіти також означає, що багато молодих людей не впевнені в собі, щоб виконати процедуру, яка змінить їхнє життя.
Реклама організації, створена агентством Pablo London, спрямована на те, щоб вселити у людей почуття впевненості у необхідності проведення серцево-легеневої реанімації, якщо настане вирішальний момент. За словами Канта, «час має вирішальне значення» при зупинці серця: за кожну хвилину, яка пройшла без початку серцево-легеневої реанімації, шанси на виживання падають на 10%.
Компанія стартувала напередодні Дня перезапуску серця 16 жовтня, щорічного дня інформування про серцево-легеневу реанімацію, що проводиться такими організаціями як Resuscitation Council UK, British Heart Foundation, Британським Червоним Хрестом та St John Ambulance. Вона також залучила нового героя для навчання серцево-легеневої реанімації — актора Коннора Свінделлса, відомого своєю роллю Адама в популярному серіалі Netflix «Сексуальне виховання».
Pablo London вирішили переробити манекен для демонстрацій. Оригінальний манекен, який широко використовується в тренінгах з СЛР, називається Resusci Anne і був змодельований з посмертної маски безіменної жінки, знайденої в річці Сені в Парижі в 1958 році. Натомість використання манекена, змодельованого з обличчя відомої голлівудської зірки «перевертає все з ніг на голову», сказав Кант.
Кампанія націлена на молодших людей, тому що 80% зупинок серця відбуваються вдома, тому «нам потрібно було навчити членів сім’ї та молодих людей, як робити СЛР, коли будуть поряд з інцидентами», — пояснила Кейт Шеппард, директор з роботи з клієнтами у Pablo.
Іронічний гумор і розважальний підхід у рекламі були важливими для передачі серйозного повідомлення, сказав Кант: «Іноді до похмурих проблем потрібно підходити з таким гумором».
Організація візьме манекен Свінделлса в подорож британськими школами, комунами та робочими місцями для навчання серцево-легеневої реанімації.
Крім фільму, кампанія включатиме зовнішню рекламу та активність у TikTok та інших соціальних платформах. Pablo також оновили логотип Resuscitation Council, і тепер він включає QR-код, який при скануванні описує етапи СЛР.