Зірка серіалу «Сексуальна освіта» зачитала вірш у ролику про труднощі батьківства
29 Січ 2024, 17:24

Зірка серіалу «Сексуальна освіта» зачитала вірш у ролику про труднощі батьківства

У ролику під назвою «Not Letting Go» зірка серіалу «Сексуальна освіта» та «Падіння дому Ашерів» Т’Ніа Міллер зачитала потужний вірш, який описує повсякденні реалії батьківства на тлі вражаючої графічної серії фотографій та анімацій від відзначеної нагородами художниці Мартіни Ланг.

Національне товариство захисту дітей від жорстокого поводження (NSPCC) розуміє, що є багато сімей, батьків та опікунів, які борються з повсякденними проблемами виховання дитини, які шукають підтримки та зрозумілих порад, яким вони можуть довіряти.

Існує безліч суперечливих повідомлень про те, як керувати сімейним життям і що є найкращим для дітей. Виховувати дітей завжди непросто, але саме батьки та опікуни можуть зробити найбільший внесок у життя дітей.
Ця кампанія є потужним, достовірним і близьким посланням, яке показує, що організація розуміє і співпереживає їхні почуття тривоги, а також має досвід, якому батьки можуть довіряти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нове опитування показало, що троє з чотирьох (75%) британських батьків з дітьми до п’яти років стурбовані емоційним та психічним благополуччям своїх дітей, а більшість батьків (57%) вважають, що зараз виховувати дітей важче, ніж раніше.

Одна із авторів поеми Сачіні Імбулденія сказала: «Ця реклама — протиотрута від “ідеальної сім’ї в Instagram”. Вона висвітлює повсякденні сценарії та виклики, з якими багато хто стикається, але рідко обговорює, щоб показати батькам, що вони не самотні.

Ми хотіли зробити так, щоб глядач здійснив емоційну подорож у темпі, який відображає одночасно зайнятість і порожнечу, які батьки часто відчувають на різних етапах життя дитини. Ми також хотіли, щоб візуальний ряд відрізнявся від звичайної благодійної реклами минулого, набуваючи більш позитивного тону завдяки яскравим кольорам, переконливій графіці та вигадливому саундтреку.

У результаті реклама дає батькам те, чому вони можуть співпереживати, іноді навіть сміятися і, сподіваємося, в свою чергу, почуватимуться більш впевнено, звертаючись до NSPCC швидше і частіше».

Розкажіть друзям про новину