Зірка фільму «Каспер» очолила підрозділ з боротьби зі скамерами
19 Гру 2023, 12:33

Зірка фільму «Каспер» очолила підрозділ з боротьби зі скамерами

Вживання запобіжних заходів проти шахрайства є більш необхідним, ніж будь-коли. За даними інтернет-провайдера FTC, кількість онлайн-шахрайств зросла більш ніж на 30% у період з 2021 по 2022 рік, а 2,4 мільйона споживачів повідомили про ту чи іншу форму шахрайства минулого року.

У зв’язку зі зростанням загроз в мережі сервіс диджитал платежів Zelle та Vox Media, компанія диджитал медіа, яка володіє такими редакційними брендами, як SB Nation, The Verge, Polygon, об’єдналися для проведення кампанії з громадської безпеки. Залучивши до кампанії зірку серіалу «Венздей» та фільму «Каспер» Крістіну Річчі, бренди запустили команду S.A.F.E. Squad (Scam and Fraud Elimination), щоб підвищити обізнаність про безпечні онлайн-платежі.

Черпаючи натхнення в поліцейських методиках, загін S.A.F.E. працює над викриттям злочинців-скамерів. У десятихвилинному фільмі група працює над розкриттям різних справ, маючи справу з шахраями, які видають себе за банківських працівників, власників бізнесу та податкову інспекцію.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Як людина, яка стала жертвою шахраїв, я дуже радий можливості співпрацювати з Zelle, щоб допомогти навчати людей, підвищити обізнаність про шахрайські платіжні схеми та озброїти споживачів способами захистити себе до того, як вони стануть жертвами шахрайства», — сказала Крістіна Річчі.

Early Warning, мережевий оператор Zelle, працював над навчанням споживачів щодо диджитал безпеки протягом 2023 року.

«Zelle пишається тим, що в цьому році навчила мільйони споживачів у США, але ми не зупинимося на досягнутому, — сказала Андреа Гілман, директорка з маркетингу компанії Early Warning. — Зараз ми очолюємо мультиплатформну освітню кампанію для споживачів в рамках нашого постійного прагнення до безпеки платежів».

Окрім відеороликів, кампанія включає інтерактивний мікросайт. На сайті є можливості для подальшого навчання диджитал безпеці за допомогою цікавих фактів та вікторин. Це підкреслює посилені зусилля Zelle щодо боротьби з шахрайством за допомогою розвитку технологій, сповіщень про безпеку в застосунках та адвокації змін у державній політиці.

Розкажіть друзям про новину