Зірка фільму «Каспер» очолила підрозділ з боротьби зі скамерами
19 Гру 2023, 12:33

Зірка фільму «Каспер» очолила підрозділ з боротьби зі скамерами

Вживання запобіжних заходів проти шахрайства є більш необхідним, ніж будь-коли. За даними інтернет-провайдера FTC, кількість онлайн-шахрайств зросла більш ніж на 30% у період з 2021 по 2022 рік, а 2,4 мільйона споживачів повідомили про ту чи іншу форму шахрайства минулого року.

У зв’язку зі зростанням загроз в мережі сервіс диджитал платежів Zelle та Vox Media, компанія диджитал медіа, яка володіє такими редакційними брендами, як SB Nation, The Verge, Polygon, об’єдналися для проведення кампанії з громадської безпеки. Залучивши до кампанії зірку серіалу «Венздей» та фільму «Каспер» Крістіну Річчі, бренди запустили команду S.A.F.E. Squad (Scam and Fraud Elimination), щоб підвищити обізнаність про безпечні онлайн-платежі.

Черпаючи натхнення в поліцейських методиках, загін S.A.F.E. працює над викриттям злочинців-скамерів. У десятихвилинному фільмі група працює над розкриттям різних справ, маючи справу з шахраями, які видають себе за банківських працівників, власників бізнесу та податкову інспекцію.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Як людина, яка стала жертвою шахраїв, я дуже радий можливості співпрацювати з Zelle, щоб допомогти навчати людей, підвищити обізнаність про шахрайські платіжні схеми та озброїти споживачів способами захистити себе до того, як вони стануть жертвами шахрайства», — сказала Крістіна Річчі.

Early Warning, мережевий оператор Zelle, працював над навчанням споживачів щодо диджитал безпеки протягом 2023 року.

«Zelle пишається тим, що в цьому році навчила мільйони споживачів у США, але ми не зупинимося на досягнутому, — сказала Андреа Гілман, директорка з маркетингу компанії Early Warning. — Зараз ми очолюємо мультиплатформну освітню кампанію для споживачів в рамках нашого постійного прагнення до безпеки платежів».

Окрім відеороликів, кампанія включає інтерактивний мікросайт. На сайті є можливості для подальшого навчання диджитал безпеці за допомогою цікавих фактів та вікторин. Це підкреслює посилені зусилля Zelle щодо боротьби з шахрайством за допомогою розвитку технологій, сповіщень про безпеку в застосунках та адвокації змін у державній політиці.

Розкажіть друзям про новину