У час, коли штучний інтелект формує рекламні кампанії за допомогою підказок та генерованих зображень, Polaroid йде проти течії.
У сміливій заяві культова марка миттєвих знімків повертається з новою силою завдяки рішуче людській та чутливій зовнішній рекламній кампанії, яка стартувала в Нью-Йорку і була помічена навіть у лондонському метро. Її послання: давайте знову з’єднаємося з реальністю.

У повсякденному житті, перенасиченому екранами, сповіщеннями та все більш одноманітним контентом, Polaroid нагадує про те, що ми втрачаємо, перетворюючи все на віртуальне. На рукописних постерах бренд розміщує прості, але вражаючі фрази: «Штучний інтелект не може відтворити відчуття піску між пальцями ніг», «Пам’ятаєш той вечір, який ми провели за своїми телефонами? Я теж не пам’ятаю» або «Справжні історії. Не Stories чи Reels».

Це м’які, але тверді заклики підняти очі, відчути момент і знову з’єднатися з реальними речами. Кожен візуальний елемент використовує справжні фотографії Polaroid, що фіксують недосконалі, але справжні моменти, далекі від вилизаних стрічок соціальних мереж.
Зі своїм слоганом «8 справжніх надрукованих фотографій з’єднають вас з життям набагато більше, ніж 800 цифрових фотографій, на які ви більше ніколи не подивитеся», Polaroid перетворює мінімалізм на філософію. Вона продає не тільки пристрій: вона продає спосіб життя і спосіб запам’ятовування.
Цією кампанією бренд звертається до втомлених очей і перевантажених умів. Вона підносить нам дзеркало, а точніше, знімок, щоб змусити нас задуматися над тим, що ми втрачаємо, коли пропускаємо момент сьогодення. І в світі, де все можна створити, вона захищає те, що створити неможливо: дотик паперу, емоції миті, тепло спогадів.