Зірка «Бріджертонів» закликав жити поза сценарієм у рекламі Martini
26 Чер 2025, 10:21

Зірка «Бріджертонів» закликав жити поза сценарієм у рекламі Martini

Джонатан Бейлі, зірка серіалу «Бріджертони», знявся в новій літній рекламній кампанії нового асортименту напоїв Martini.

Розроблена агентством Ogilvy, кампанія «Off-Script» має на меті заохотити аудиторію «відірватися від рутини». У рекламному ролику Бейлі читає сценарій фільму, а потім викидає його, щоб дослідити місто.

Кампанія стала результатом дослідження бренду, яке показало, що 62% людей вважають, що повсякденні вибори стали повторюваними і передбачуваними, а 65% вважають спонтанність позитивною рисою.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео