Уявіть, що ваша дорожня сумка не просто зберігає речі, а й відпочиває разом із вами, відчуваючи усі принади подорожей. TUI продемонструвала широкий спектр можливостей для відпочинку у новій кампанії, яка підкреслює, що її відпочинок може бути іншим.
У трьох 30-секундних роликах, створених креативним агентством Leo Burnett UK, з’являється маскот «Happy Bag», а також ряд другорядних персонажів, що підкреслюють задум кампанії.
«Happy Bag» та його акторський склад сумок ожили завдяки використанню елементів лялькового театру, створеного студією Arch Model Studios. Зйомки кампанії проходили на курорті TUI Sensatori Coral Sea в Шарм-еш-Шейху, Єгипет.
«Милий маскот бренду TUI «Happy Bag» та його нові друзі підкреслюють все, що ми любимо у відпочинку TUI, від розкішних привілеїв до сімейних розваг, роблячи кожну подорож незабутньою», — говорить головний креативний директор Leo Burnett UK Марк Елвуд.
Сара Алі, директорка з питань бренду та контенту TUI у Великобританії та Ірландії, зазначила: «Happy Bag» став хітом, коли ми вперше представили його минулого року, а анімація, яку ми додали в останню роботу, додає більше життя і гумору, щоб донести важливі повідомлення у незабутній спосіб».