Задимлений постер зобразив ізольованість людини через азартні ігри
11 Бер 2024, 17:20

Задимлений постер зобразив ізольованість людини через азартні ігри

У Бірмінгемі з’явилася нова інсталяція організації із захисту від шкоди азартних ігор GambleAware —ультрасучасна дошка зі скла, що наповнюється димом.

У скляній коробці розміщено постер із написом «Азартні ігри затьмарили все, що я робив». Дим поступово затуляє текст, відтворюючи відчуття помутніння та ізоляції, які можуть викликати азартні ігри.

Ця робота є продовженням низки нових активацій, випущених в рамках більш широкої кампанії, включаючи анімовані DOOH-елементи, що нагадують про «порожнечу» з рідиною, яка нібито витікає з білборда, — всі вони покликані передати реальні емоції, які відчувають люди, що зазнали шкоди від азартних ігор.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Бірмінгем був обраний через високий рівень лудоманії: 38 000 дорослих мешканців Бірмінгема страждають від ігроманії, що на 55% більше, ніж у середньому по Великобританії. Кампанію підтримує ціла низка людей, включаючи колишнього гравця футбольного клубу «Сток Сіті» Тоні Келлі.

Цифри показали, що під час першої хвилі кампанії GambleAware на Національну гарячу лінію з питань азартних ігор звернулося понад 8 000 осіб, що на 9% більше, ніж під час попередньої кампанії. Обидві кампанії були розроблені на основі дослідження, яке показало, що 75% людей, які мають проблеми з азартними іграми, відчувають, що не можуть розповісти про цю проблему.

«Наша робота з GambleAware завжди ґрунтувалася на спілкуванні з людьми, які мають особистий досвід шкоди від азартних ігор, — кажуть креативні директори Lucky Generals Нік Берд і Лі Сміт. — Однією з ключових проблем, яка постійно виникала, було те, як шкода від азартних ігор затьмарює всі аспекти життя людини. Ми хотіли знайти спосіб втілити це відчуття в життя в проривний і візуально вражаючий спосіб».

Директорка з комунікацій GambleAware Алексія Кліффорд додала: «Азартні ігри можуть викликати залежність, а шкода від азартних ігор може статися з будь-ким. Ось чому наша кампанія по боротьбі зі стигматизацією так важлива, і ми дуже пишаємося тим позитивним впливом, який вона вже мала. Останній етап у Бірмінгемі розвине цей успіх і заохотить усіх, хто відчуває себе залежним від азартних ігор, звернутися за безкоштовною допомогою та підтримкою, яку можна знайти на сайті GambleAware».

Розкажіть друзям про новину