Задимлений постер зобразив ізольованість людини через азартні ігри
11 Бер 2024, 17:20

Задимлений постер зобразив ізольованість людини через азартні ігри

У Бірмінгемі з’явилася нова інсталяція організації із захисту від шкоди азартних ігор GambleAware —ультрасучасна дошка зі скла, що наповнюється димом.

У скляній коробці розміщено постер із написом «Азартні ігри затьмарили все, що я робив». Дим поступово затуляє текст, відтворюючи відчуття помутніння та ізоляції, які можуть викликати азартні ігри.

Ця робота є продовженням низки нових активацій, випущених в рамках більш широкої кампанії, включаючи анімовані DOOH-елементи, що нагадують про «порожнечу» з рідиною, яка нібито витікає з білборда, — всі вони покликані передати реальні емоції, які відчувають люди, що зазнали шкоди від азартних ігор.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бірмінгем був обраний через високий рівень лудоманії: 38 000 дорослих мешканців Бірмінгема страждають від ігроманії, що на 55% більше, ніж у середньому по Великобританії. Кампанію підтримує ціла низка людей, включаючи колишнього гравця футбольного клубу «Сток Сіті» Тоні Келлі.

Цифри показали, що під час першої хвилі кампанії GambleAware на Національну гарячу лінію з питань азартних ігор звернулося понад 8 000 осіб, що на 9% більше, ніж під час попередньої кампанії. Обидві кампанії були розроблені на основі дослідження, яке показало, що 75% людей, які мають проблеми з азартними іграми, відчувають, що не можуть розповісти про цю проблему.

«Наша робота з GambleAware завжди ґрунтувалася на спілкуванні з людьми, які мають особистий досвід шкоди від азартних ігор, — кажуть креативні директори Lucky Generals Нік Берд і Лі Сміт. — Однією з ключових проблем, яка постійно виникала, було те, як шкода від азартних ігор затьмарює всі аспекти життя людини. Ми хотіли знайти спосіб втілити це відчуття в життя в проривний і візуально вражаючий спосіб».

Директорка з комунікацій GambleAware Алексія Кліффорд додала: «Азартні ігри можуть викликати залежність, а шкода від азартних ігор може статися з будь-ким. Ось чому наша кампанія по боротьбі зі стигматизацією так важлива, і ми дуже пишаємося тим позитивним впливом, який вона вже мала. Останній етап у Бірмінгемі розвине цей успіх і заохотить усіх, хто відчуває себе залежним від азартних ігор, звернутися за безкоштовною допомогою та підтримкою, яку можна знайти на сайті GambleAware».

Розкажіть друзям про новину