Пісенний конкурс «Євробачення – 2025» представив свого маскота
27 Лют 2025, 12:48

Пісенний конкурс «Євробачення – 2025» представив свого маскота

Швейцарська телерадіокомпанія SRG SRR представила маскота 69-го пісенного конкурсу «Євробачення».

Його звати Лумо (походить від слова «luminous», що асоціюється з сяйвом, світлом та енергією). Він є символом магії музики і слогана Євробачення «Об’єднані музикою».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений SRG SSR (@srg.ssr)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Дизайн маскота створила студентка Базельської академії мистецтва та дизайну FHNW Лінн Бруннер.

«Лумо втілює нестримну силу музики. Його розкуйовджене кучеряве волосся палає, як полум’я, шалено танцюючи в такт і відображаючи електризуючу ейфорію пісенного конкурсу «Євробачення». Своїми яскравими кольорами він ілюструє розпал емоцій — від палкого ентузіазму до теплоти спільних переживань. Його великі яскраві очі, рот, готовий вибухнути піснею, та виразні руки роблять Лумо радісним амбасадором музичного розмаїття та єдності», — йдеться в описі.

Будучи гендерно нейтральною та універсальною фігурою, Лумо уособлює єдність та відкритість, об’єднуючи людей різного віку та походження силою музики.

Розкажіть друзям про новину