Пісенний конкурс «Євробачення – 2025» представив свого маскота
27 Лют 2025, 12:48

Пісенний конкурс «Євробачення – 2025» представив свого маскота

Швейцарська телерадіокомпанія SRG SRR представила маскота 69-го пісенного конкурсу «Євробачення».

Його звати Лумо (походить від слова «luminous», що асоціюється з сяйвом, світлом та енергією). Він є символом магії музики і слогана Євробачення «Об’єднані музикою».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений SRG SSR (@srg.ssr)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Дизайн маскота створила студентка Базельської академії мистецтва та дизайну FHNW Лінн Бруннер.

«Лумо втілює нестримну силу музики. Його розкуйовджене кучеряве волосся палає, як полум’я, шалено танцюючи в такт і відображаючи електризуючу ейфорію пісенного конкурсу «Євробачення». Своїми яскравими кольорами він ілюструє розпал емоцій — від палкого ентузіазму до теплоти спільних переживань. Його великі яскраві очі, рот, готовий вибухнути піснею, та виразні руки роблять Лумо радісним амбасадором музичного розмаїття та єдності», — йдеться в описі.

Будучи гендерно нейтральною та універсальною фігурою, Лумо уособлює єдність та відкритість, об’єднуючи людей різного віку та походження силою музики.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео