Швейцарська телерадіокомпанія SRG SRR представила маскота 69-го пісенного конкурсу «Євробачення».
Його звати Лумо (походить від слова «luminous», що асоціюється з сяйвом, світлом та енергією). Він є символом магії музики і слогана Євробачення «Об’єднані музикою».
Дизайн маскота створила студентка Базельської академії мистецтва та дизайну FHNW Лінн Бруннер.
«Лумо втілює нестримну силу музики. Його розкуйовджене кучеряве волосся палає, як полум’я, шалено танцюючи в такт і відображаючи електризуючу ейфорію пісенного конкурсу «Євробачення». Своїми яскравими кольорами він ілюструє розпал емоцій — від палкого ентузіазму до теплоти спільних переживань. Його великі яскраві очі, рот, готовий вибухнути піснею, та виразні руки роблять Лумо радісним амбасадором музичного розмаїття та єдності», — йдеться в описі.
Будучи гендерно нейтральною та універсальною фігурою, Лумо уособлює єдність та відкритість, об’єднуючи людей різного віку та походження силою музики.