Євро-2024: найкраща реклама від Adidas, Paddy Power, Budweiser та інших
18 Чер 2024, 12:40

Євро-2024: найкраща реклама від Adidas, Paddy Power, Budweiser та інших

З початком Євро, що стартувало 14 червня в Німеччині, бренди по всьому світу приготувалися до однієї з найочікуваніших спортивних подій року.

Євро починається, а з ним прийшла і реклама. Підходи у рекламі варіюються від залучення Девіда Бекхема для розповіді про тиск, який відчувають гравці під час цих знакових матчів, до реклами з актором та телеведучим Денні Даєром від азартної компанії Paddy Power, яка висвітлює думку європейців про скромність, культурну адаптивність та стиль Англії.

Ось деякі з найкращих кампаній від світових брендів на честь Євро-2024 на сьогодні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія «Holiday Squad» від туристичної компанії WeRoad

Минулої п’ятниці тренер збірної Англії Гарет Саутгейт оголосив склад команди, яка поїде до Німеччини на чемпіонат Європи. До складу команди не потрапили Джек Гріліш та Джеймс Меддісон, які є одними з найвідоміших гравців країни. Вони також відомі своїм спільним відпочинком на Ібіці. І хоча вони не поїдуть до Німеччини з командою Саутгейта, є ще одна команда, до якої вони, можливо, захочуть приєднатися. До команди, де вони зможуть подорожувати світом, зустріти нових друзів і, звичайно ж, розважатися. Туристична компанія WeRoad запросило Гріліша та Меддісона приєднатися до своєї команди.

«Get to Germany» від пивного бренду Tennent’s та Studio Something

Комік Ієн Стірлінг озвучив серіал від Tennent’s, у якому шотландські футбольні фанати намагаються потрапити до Німеччини, а той, хто першим приземлиться в країні, виграє великі призи. У цій подорожі довжиною в життя прихильники збірної Шотландії подорожують Європою, виконуючи завдання та відвідуючи знакові шотландські футбольні місця, з невеликою допомогою від зірок футболу.

«Should’ve Translations» від бренду оптичної техніки Specsavers

Британська компанія з продажу оптичної техніки Specsavers запустила кампанію до Євро-2024 «Should’ve Translations», у рамках якої переклала свій знаменитий слоган «Should’ve gone to Specsavers» мовами всіх країн-учасниць турніру.

«Blessed by Sir Geoff Hurst» від Budweiser та агенції Revolt

Budweiser об’єднався з легендарним футболістом та тренером Джеффом Герстом, щоб благословити своє пиво переможним духом збірної Англії 1966 року, прагнучи надихнути Британію на досягнення величі на Євро-2024. Культова банка Budweiser була оновлена, щоб відзначити це важливе партнерство: на ній з’явилися слова «Let’s bring it Home», герб із трьома левами та благословення від Херста з його підписом. Було виготовлено понад 12 мільйонів банок, якими вболівальники зможуть насолоджуватися протягом усього турніру.

«Til I Died» від Британського фонду серця та Saatchi & Saatchi

Британський фонд серця запустив нову вражаючу кампанію, присвячену життю 12 молодих футбольних фанатів, чиї життя трагічно обірвалися через хворобу серця. Пронизлива робота під назвою «Til I Died» побудована на інсайті, що багато хто здебільшого не усвідомлює руйнівного впливу серцевих захворювань на молодих людей. Мурали слугують одночасно меморіалом і потужним візуальним висловлюванням, підкреслюючи нагальну потребу в підвищенні обізнаності та фінансуванні досліджень для боротьби з серцево-судинними захворюваннями у молодіжному середовищі.

«Doctor’s» від бренду газованих напоїв Irn-Bru та агенції Leith

У рекламі бренду шотландських газованих напоїв Irn-Bru пацієнтка попросила поради у свого лікаря, якого зіграв легенда комедії Санджив Кохлі. Вона описує особливі симптоми, такі як дивні рухи обличчя та здіймання рук у повітря. Настрій лікаря покращується, коли він розпізнає симптоми. Він виписав два квитки, щоб побачити Шотландію у Німеччині, запиваючи їх Irn-Bru, і у пари паморочиться в голові від захвату.

«Mannschaft» від бренду газованих напоїв Irn-Bru та агенції Leith

Mannschaft у перекладі з німецької означає «футбольна команда», але в цій рекламі шотландський футбольний уболівальник у шотландському кілті розповідає німцям, що таке шотландський mannschaft.

Бекхем, Мессі, Джуд Беллінгем та Флоріан Віртц у ролику «You Got This» від Adidas та TBWA\London і TBWA\Neboko

Adidas розпочав кампанію, присвячену боротьбі з тиском на футбольному полі. У ролику, який озвучив Девід Бекхем, знялися Ліонель Мессі, Джуд Беллінгем та Флоріан Віртц. Участь Бекхема в цьому дослідженні є помітною, адже він зазнав публічного цькування після поразки Англії на Чемпіонаті світу 1998 року.

Paddy Power «Europe’s Favorites» від агенції BBH

Ірландська компанія Paddy Power та Денні Даєр об’єднали зусилля, щоб відсвяткувати перемогу Англії на найбільшому футбольному турнірі літа. Після багатьох років суперечливої поведінки за кордоном і тривалих складнощів, пов’язаних з Брекзитом, бренд скористався можливістю грайливо натякнути на унікальний статус Англії всього за два тижні до події.

«The Bitte Tour» від пивного бренду Bitburger та агенції Serviceplan

Ця реклама є щирою одою духу спільності, який виховує футбол. Вона оспівує їжу, традиції, сторітелінг та спільні моменти за пивом Bitburger. Щоб по-справжньому передати чисті емоції, які стоять за цим досвідом, знімальна група вирушила у подорож Німеччиною, беручи інтерв’ю та знімаючи реальних вболівальників у їхньому природному середовищі існування: пабах, ресторанах, майстернях та на жвавих вулицях міста.

«More Twists, More Turns» від BBC та агенції BBC Creative

Команда BBC Creative створила яскравий світ пінболу, наповнений футбольними пасхалками, що відображає непередбачувану природу турніру. Поміж знакових пам’яток Німеччини наратив ролика ведеться по пінбольному автомату, рухаючись крізь фантастичну машину, проносячись між футбольними гігантами Європи. Від Кейна, Беллінгема, Робертсона та МакТомінея до Мусіали, Роналду та Де Брюйне — перипетії фільму неодмінно викличуть ажіотаж перед турніром.

«Stickerbook» від Topps та агенції JAA

У цій рекламі виробника колекційних карток Topps легендарний футбольний тренер Жозе Моурінью, відомий фразою «Special One», прорекламував картки бренда. У ролику менеджер відмовився від жахливих спроб креативної команди використати комп’ютерну графіку, натомість вирішивши знятися у фільмі сам.

Розкажіть друзям про новину