Яскрава кампанія клініки лазерної медицини розповіла про науку хорошого самопочуття
28 Лют 2024, 11:10

Яскрава кампанія клініки лазерної медицини розповіла про науку хорошого самопочуття

Хороше самопочуття — це дорогоцінний товар, яким можна насолоджуватися, де б не знаходилися, і Ogilvy Network ANZ та лазерна клініка Австралії Laser Clinics Group взяли на себе відповідальність за «Науку про хороше самопочуття». Їхня кампанія кидає виклик функціональним повідомленням у цьому секторі. Вся увага зосереджена на вау-емоції.

Клер Ламберт, клієнт-менеджерка Ogilvy Sydney, прокоментувала: «Це перший випадок, коли будь-який бренд у цій категорії звертається до споживачів на емоційному рівні. Ми обрали такий підхід, тому що, хоча Laser Clinics Group продає процедури, вона робить це таким чином, що не змушує споживачів відповідати будь-яким стандартам краси — вона просто заохочує їх почуватися добре, що б це не означало для них. Тому що, врешті-решт, впевненість не є універсальним поняттям — почуття впевненості проявляється по-різному для кожного, що і стало центральним моментом для нового бренду».

Виконавчий креативний директор Ogilvy Sydney Кларк Едвардс продовжив: «Сьогодні в галузі, де домінує море однакових компаній, виокремити Laser Clinics та надати бренду емоційного резонансу було дуже складним завданням».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія включає TVC, соціальну рекламу, DOOH, OOH.

Розкажіть друзям про новину