Яка була інтернет-реклама у червні 2022 року
27 Лип 2022, 15:29

Яка була інтернет-реклама у червні 2022 року

Havas Media Ukraine продовжує збирати моніторинг інтернет-реклами і на цей раз розказує, як змінилась активність та повідомлення в червні. Про квітень-травень ми писали раніше. 

КЛІЄНТИ. Спостерігаємо ріст рекламних активностей по різним категоріям. Суттєво збільшилися об’єми фарми, інтернет-магазинів та офлайн-торгівлі (продукти харчування, одяг та взутті, товари для дому та дітей, прикраси тощо). Серед нових клієнтів слід відмітити появу реклами туризму, нерухомості, відновлення та ремонту житла. Це говорить про позитивні настрої громадян, актуальність сезону та відповідних продуктів. Загалом цього місяця нам вдалося зібрати дані більш ніж по +-270 брендам, при цьому на кінець травня їх кількість складала близько 150, а на кінець квітня — менше 50. Додатково ключові бренди були згруповані по категоріям, а саме: 

  • Фармацевтика, медицина та здоров’я: ПРО-ФАРМА (Неофлорум, Лесил, Холоплант-Тау), КУСУМ (Фуцис, Домрид), Реккітт Бенкізер (Нурофєн), HEEL (Ньюрексан), Sanofi (Аллегра, Но-шпа, Магне-В6), ACINO (Кальцій-Д3 Нікомед, Біфрен, Вітрум), Софарма (Валеріана, Бажана), Delta Medical / Schonen (Ензібар, Аффида, Хедрін, ZEST Sleep Retard, ZEST MgB6 Retard, Multigrip), Vorwarts Pharma (Бетаргін, Мамалак, Лацидоентер, Артижель, Фломма, Зафакол), Vishpha (Екзік, Пікосен, Урохолум), Polpharma (Боботик), Київський вітамінний завод (Нормовен, Сонміл), Abbott (Креон, Дуфалак), Mili Healthcare Ltd. (Мілі носік), Servier (Детралекс), Оріон фарма (Регідрон), Tabletki.ua, Медичні лабораторії (Dila, Ескулаб, МедЛаб, Diagen), Медичний центр Новий Зір, Офтальмологічний центр Ексімер, Мережа аптек Подорожник, ProbioDay, Natura House, Pierrot, Дім Оптики тощо;
  • Зв’язок, інтернет & ТБ провайдери, онлайн-кінотеатри: Київстар, lifecell, Vodafone, OLL.TV, Sweet.TV, VIASAT;
  • Банки, фінанси та страхування: Raiffeisen Bank, OTP Bank, ProCredit Bank, Ukrsibbank, Альфа-Банк, Таскомбанк, Укргазбанк, Агропросперіс Банк, ПриватБанк, Neobank, АСВІО Банк, ОщадБанк, Portmone.com, Mastercard, TransferGO, СК ARX, СК Оранта, СК One Click, Hotline.finance;
  • Інтернет-магазини та офлайн-торгівля: АТБ, ЕКО Маркет, Сільпо, METRO, VARUS, Територія min, FOZZY, Eva, Watsons, Yves Rocher, Бомонд, БіоРоза, Biotrade, Babe Laboratorios, MOYO, COMFY, Цитрус, Rozetka, iStore, Levit, eStore, Konvertman, Posudmeister, Епіцентр, Veneto, Світ Матраців, MEBLI, Delavega, Blanche, La Scala, JYSK, Sinsay, Wittchen, PUMA, Reserved, Lotto, Delta Sport, John Richmond, CROPP, House, MD Fashion, Vitto Rossi, SWATTI, VOVK, Helena, Dressa, Atlantic, Colin’s, Intertop, ARGO, Answear, Антошка, Kid’s Republic, UmaUmi, I Love Mommy, MamaCity, Garnamama, Столична ювелірна фабрика, SRIBNA LAVKA, TOUS, Oniks, Ясенсвіт, Герчак, Полтавська ципочка, Kartuli Vazi, Vardiani, Graevo, Наливки зі Львова, Volynski Browar, Поляна Квасова, Еталон, Водограй Здоров’я, Чиста Вода, My Coffee Factory, Zavida, Radiokava Coffee Roasters, Rabbit Coffee Roasters, Boseco Coffee, Bombene Coffee, 25 Coffee Roasters, Coffee-Craft, Coffee Me, Herbalife, Philips, Gelius, Бергамо, iHerb тощо.
  • Авто: ТНК, DAF, SKODA, Hyundai (VENUE, SANTA FE, STARIA, IONIQ Electric, KONA Electric, IONIQ 5), AIC (FAW X40, FAW X80, FAW TIGER VR), AIS Auto Trade, Время газа, Carglass, Lexus, GUMA, Shiny & Diski, Infoshina, SUNOCO, Opet Lubricants тощо;
  • Доставка, пошта, служби таксі: Glovo, Meest America, Meest China, Fastway, Нова Пошта, Uklon, Bolt & Bolt Food, Taximer, DAWAY, ATix;
  • Зоотовари: Nature’s Protection, Practik, CLUB 4 PAWS, Optimeal, Josera, Savory, DVOREK, Farmina, Vitomax, Vetastar, Nestle (Purina) тощо;
  • Betting&Gambling&Crypto: BYBIT, Huobi, KUNA, White BIT, Forex Club, Parimatch, GGBET; 
  • Інші категорії (тютюн, благодійність, OLX, сервіси тощо): unicef, Фонд Ріната Ахметова, ООН Жінки в Україні, Robota.ua, IQOS, glo, Durex, Sport Life, Вчасно, Ringostat, Креатор-Буд, РІЕЛ, Ковальська, Санаторій Шахтар, OLX, Prom.ua, Hotline, Sheriff, PORT Lviv, Вікна Steko, Кондиціонери (Cooper Hunter, Mitsubishi, Hitachi, Idea), Туризм (Відпочинок на всі 100%, Поїхали з нами), Гюнсел, LEDVANCE, Caparol, Лео Кераміка, KIMS, UNMOMENTO, Harmony, Пузата Хата, Такі Пироги, Суши WOK, Сушия тощо.

КРЕАТИВ. Як і раніше, Київстар, АТБ, Нова Пошта, OLX, більшість невеликих брендів продовжують адаптувати свої матеріали під теперішні часи. Але при цьому збільшується кількість брендів (фармацевтика, зв’язок, банки, авто, інтернет-магазини та офлайн-торгівля), де йде мова виключно про продукти чи послуги. Набирають оберти повідомлення про акції та знижки. Зустрічається ситуативний маркетинг від брендіву стилі ЄС на честь надання Україні статусу кандидата в членство Євросоюзу. Повертається тренд на геймифікацію (Нова Пошта, Monobank), що говорить про бажання брендів до зміцнення зав’язків зі своєю аудиторією. 

ФОРМАТИ ТА ІНСТРУМЕНТИ. Зустрічаються більшість доступних інструментів та форматів. У PR-матеріалах та Special Project детально розкриваються теми допомоги та підтримки бізнесу, ЗСУ, українцям та країні. Нестандартні банери, Branding та Sponsorship ефективно привертають увагу до брендів. Рекламні повідомлення в Google Search та Google Shopping спонукають аудиторію до дій та задовольняють актуальний попит. Суттєво збільшились об’єми банерної реклами в Google Display Network та на тематичних сайтах, промо в соцмережах (Facebook, Instagram) та відеореклами на YouTube. Актуальними залишаються проєкти за участю блогерів, українських артистів, зірок спорту тощо. Зростає кількість рекламних постів у Instagram блогерів та Telegram-каналів. Деякі клієнти (Kyivstar, Ясенсвіт, MOYO тощо) використовують рекламу в соцмережах та у блогерів для заохочення до переходу в їхні Telegram-канали чи чат-боти. А деякі — після того, як TikTok призупинив усі рекламні можливості до закінчення війни, продовжують вести комунікацію з аудиторією у своїх TikTok-каналах. Прослідковується тренд до партнерства між різними брендами (Укрпошта & Yakaboo, Home Me & ONE LOVE coffee, Syndicate & Pan Fund & Tabletochki тощо). 

ПОСАДКОВІ ТА МІТКИ. Лінки на сайти та завантаження додатків у маркетах Google Play та App Store продовжують бути основними посадковими сторінками більшості рекламних кампаній. При цьому слід відмітити появу переходів на сторінки брендів та lead форми у соціальних мережах, а також — у канали та чат-боти в Telegram, Viber. Це говорить про відновлення залучення аудиторії до взаємодії для подальшої більш близької комунікації. Крім цього, у посадкових URL, як і раніше спостерігаємо UTM-мітки агенцій та клієнтів, які працюють із рекламою самостійно. 

Насамкінець звертаємо увагу, що у червні кількість рекламодавців збільшилась більш ніж у 5 разів у порівнянні з квітнем. Це говорить про те, що зараз реклама не просто відновлюється, а стабільно збільшує свої оберти.

Все буде Україна! 

Кавер: Unsplash

Розкажіть друзям про новину