Як залучати клієнтів за допомогою реклами в Instagram у 2025 році
20 Чер 2025, 13:35

Як залучати клієнтів за допомогою реклами в Instagram у 2025 році

Рекламодавці починають отримувати трохи більше вигоди від своїх інвестицій в Instagram.

У роки після того, як Apple ускладнила відстеження онлайн-активності користувачів iPhone в 2021 році, показники маркетингу у соцмережах в основному рухалися в одному напрямку: дорожче, менш ефективно. Але останнім часом дані почали виглядати краще. За даними маркетингового агентства Belardi Wong, кількість клієнтів, які клікають на рекламу в Facebook та Instagram, зросла на 14% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року за перші п’ять місяців 2025 року, тоді як вартість кожного такого кліка знизилася на 10% за той самий період.

Немає єдиної причини, чому онлайн-маркетинг раптом знову став прибутковим. Минулого року Meta додала більше інструментів штучного інтелекту через платформу Advantage+, яку вона запустила в 2022 році. Це полегшує брендам націлювання на потрібну аудиторію за допомогою конкретних типів реклами, які, найімовірніше, зацікавлять її. Дослідження, проведене компанією минулого року, показало, що бренди, які використовують Advantage+, отримали в середньому на 22% вищий прибуток від рекламних витрат, за даними Джекі Піментел, глобальної керівниці маркетингу рекламних продуктів Meta (за повідомленнями, компанія планує повністю автоматизувати створення реклами та таргетинг у 2026 році).

Оскільки реклама стає дешевшою та ефективнішою, це створює можливості для нового покоління стартапів у сфері моди. Багато нових брендів схилялися до створення аудиторії за допомогою власного контенту в соціальних мережах, оскільки платна реклама була занадто дорогою, особливо коли клієнти, які натискають на неї, часто не повертаються. Зараз ефективний маркетинг знову відіграє більшу роль.

Однак з 2021 року зовнішній вигляд цих рекламних оголошень змінився. Штучний інтелект може покращити можливості таргетингу, але споживачів часто відлякує реклама, яка виглядає так, ніби її створила машина. Потенційні клієнти все ще хочуть бачити історії, будь то глянцеві фотографії або лаконічні ролики, що демонструють особистість бренду.

Наприклад, бренд жіночого одягу Damson Madder «використовує індивідуальний підхід до креативу, який ми пропонуємо на кожному етапі шляху клієнта», — сказала Емма Шеперд, керівниця відділу маркетингу бренду. Damson Madder використовує більш вишукані кампанії для залучення нових клієнтів і зображення конкретних продуктів для ретаргетингу існуючих клієнтів. Перероблений UGC-контент допомагає заповнити прогалини в сторітелінгу. У двох недавніх відео креатори Полі Сейер і Поппі Алмонд демонструють різні вбрання, які вони носили під час Копенгагенського тижня моди, надаючи більш глибокий погляд на те, як конкретні речі та образи можна стилізувати для будь-яких випадків, від відвідування кафе до зустрічей.

«Якщо подивитися на Instagram кілька років тому і на рекламу Meta в цілому, то раніше було так: як визначити свою цільову аудиторію, щоб бути впевненим, що ви звертаєтеся до правильної аудиторії, — сказав Емануель Сінка, засновник і виконавчий директор сервісу розсилки новин Stacked Marketer. — За останній рік ситуація змінилася: майже 80/20 відсотків ефективності залежить від того, наскільки хороші ваші креативи».

Досконалі кампанії

У рекламі в Instagram найбільшим викликом є привернути увагу людей до реклами, коли вони швидко скролять стрічку.

Бренди повинні подбати про те, щоб їхня індивідуальність була помітною, щоб аудиторія могла швидко ознайомитися з їхньою ідентичністю та легше їх запам’ятати. У таких кампаніях важливу роль відіграє послідовність в естетиці та tone of voice.

Бренд жіночих сорочок With Nothing Underneath створює всі свої зображення у фірмовому стилі плівкової камери, який може мати м’який, розмитий вигляд, що виглядає більш органічно, ніж цифрові фотографії. Це також допомагає знизити витрати: зображення з літньої кампанії 2025 року, зняті на півдні Франції, були використані як для платних рекламних оголошень, так і для публікацій на сторінці бренду. Одна з цих реклам, на якій була зображена жінка, що засмагає, з накладеною цитатою «Носити без зусиль, не замислюючись і не одягаючи нічого під нього», мала на 28% нижчу вартість CPA, ніж середня реклама.

«Коли вони бачать рекламу, для них було б дуже дивно бачити щось, що не походить з тієї ж зйомки, з іншим тоном і надто корпоративним текстом, коли вони звикли до нашого тону, — сказала Піп Дюрелл, засновниця With Nothing Underneath. — Наш тон дуже британський… Він трохи іронічний. Він не такий серйозний».

Damson Madder використовує зображення в кампанії, які розповідають історію, і спирається на свій грайливий, незвичайний стиль, щоб залучити нових покупців. Наприклад, у січні компанія випустила одну зі своїх найефективніших рекламних каруселей, в якій моделі стикаються з дещо сюрреалістичним хаосом повернення в офіс після святкового сезону.

«Речі, які мають певну історію та інтригу, але також є дійсно красивими, вишуканими, надихаючими зображеннями та відео модної кампанії… це те, що дійсно приваблює клієнтів на початку воронки», — сказала Шеперд.

UGC-контент

Багато брендів почали використовувати UGC-контент для створення реклами, яка не виглядає настільки нав’язливою.

Оригінальні відео — це переважно неспонсоровані публікації, в яких інфлюенсери демонструють глядачам функціональність продукту або дають поради щодо стилю, хоча деякі бренди створюють власні версії з участю членів своєї команди.

Щоб розвинути цю стратегію, бренди стають більш стратегічними в тому, як вони працюють з креаторами, щоб повторно використовувати контент про продукти, який вони публікують. Замість того, щоб перевантажувати споживачів подарунками, оскільки вони все краще розпізнають неавтентичні спонсоровані публікації, бренди розвивають більш тривалі партнерські відносини з креаторами, які можуть вибирати, чи публікувати допис про продукт, якщо вони цього бажають, і переробляють відео про стиль або освітні відео, які підкреслюють корисність продукту.

«Ми робили це в минулому… коли 1000 людей публікували одне й те саме в один і той самий день, — сказала Вікі Будро, засновниця платформи мікроінфлюенсерів Heylist. — Тепер, якщо ви проводите кампанію, в якій просите всіх публікувати одне й те саме повідомлення в одному і тому ж форматі, це виглядає надто постановно».

Бренд одягу Set Active вважає, що відео, створені користувачами, працюють, «тому що споживачі можуть побачити, як вони рухаються, як вони виглядають, як вони вписуються в повсякденне життя», — сказала Кіра Маккензі Джексон, головна бренд-менеджерка Set Active. І бренд нещодавно збільшив частку такого контенту в своїх рекламних оголошеннях з 15 до 25 відсотків. Бренд безпосередньо збирає відео, створені його спільнотою, а потім запитує права на їх використання.

Деякі бренди навіть почали створювати власний контент, який імітує те, що можуть створювати користувачі. Наприклад, одна з п’яти найуспішніших кампаній Lisa Says Gah за останній рік, в якій креативна продюсерка бренду демонструвала сукню Jenny, принесла 6 доларів прибутку, тоді як типовий прибуток від рекламних витрат за рік склав 5 доларів.

Зображення, орієнтовані на продукт

Бренди вчаться, коли потрібно просувати зображення конкретних продуктів — чи то плоскі зображення продуктів, чи то знімки продуктів для електронної комерції — які колись забивали стрічки користувачів, але можуть бути ефективними для перетворення покупців, які вже знайомі з брендом.

Хоча іспанський бренд жіночого одягу Hand Over в основному зосереджується на кампаніях і контенті від креаторів, він використовує знімки продуктів, «коли ми відчуваємо, що людям просто потрібно додати їх до кошика, наприклад, у Чорну п’ятницю або на наступний день після випуску», — сказала Люсія Мак Лін, креативна керівниця бренду.

Візуальні матеріали, орієнтовані на продукт, можуть бути так само ефективними у форматі відео. Незалежно від того, чи бренд створює вишукані кампанії, переробляє контент користувачів або детально аналізує зображення конкретних продуктів, він повинен переконатися, що його реклама досягає споживачів у потрібний момент їхнього шляху до покупки.

Нові інструменти штучного інтелекту допомагають брендам швидко показувати рекламу групі клієнтів і бачити, як вони на неї реагують, перш ніж показувати її ширшому колу користувачів, сказав Сінка з Stacked Marketer. «Найбільша перевага — це простота тестування», — додав він. Ці інструменти також допомагають брендам охопити ширшу аудиторію в Instagram, зазначила Піментель з Meta.

«Замість того, щоб дивитися на 100 людей і шукати серед них тих, хто підходить для вашої реклами, для вашого бізнесу, хто може стати клієнтом, ми можемо робити це в набагато більшому масштабі», — сказала вона.

Хоча багато брендів все ще намагаються зрозуміти, наскільки вони хочуть використовувати AI-таргетинг, особливо інструменти, що адаптують вміст реклами до конкретних клієнтів, важливо продовжувати надавати пріоритет якості їхнього вмісту.

«Ми дійшли до того, що насправді найважливішим є креатив», — сказав Сінка.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео