Як комунікації допомагають бізнесу та за що отримують визнання
11 Гру 2023, 10:13

Як комунікації допомагають бізнесу та за що отримують визнання

Осінь — пора врожаїв. Попри війну, наша країна зібрала щедрі дари природи, а бізнеси — гідні результати своєї роботи.

Серед таких бізнесів — фармацевтична компанія «Дарниця». Свою дещицю в загальний підсумок річної роботи лідера національного фармацевтичного виробництва внесла і її комунікаційна команда, праця якої відзначена низкою престижних нагород.

Які комунікаційні напрями показали свою ефективність? На чому будуються комунікації «Дарниці» та за що її команда комунікаційників отримала визнання — далі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Не лише про стійкість, а й про розвиток

Сучасні комунікації — не лише про стійкість, а й про розвиток.

Адже успішний бізнес сьогодні — це не просто позитивні фінансові результати. Це підтримка Сил безпеки і оборони України, сплачені до Державного бюджету податки, створення робочих місць, експортна діяльність, а отже, забезпечення валютних надходжень до країни. Врешті-решт, все це зміцнює стійкість держави і суспільства у спротиві агресору та робить значний внесок у нашу спільну Перемогу.

Усвідомлюючи це, функціональні підрозділи працюють по-новому і роблять дещо більше, ніж у довоєнні часи. Завдяки цьому український бізнес демонструє не лише надзвичайну стійкість та адаптивність, а й розвивається.

Підтримати такий настрій — ключове завдання комунікаційників «Дарниці» і лейтмотив її комунікаційної стратегії.

Саме тому на щорічному конкурсі професіоналів фармацевтичної галузі «Панацея» «Дарницю» відзначили за стійкість та успішний розвиток під час великої війни, нагородивши відзнакою «Фармфронт».

Бути корисним суспільству і потрібним кожному українцю

Будувати комунікації так, аби вони були корисними Україні — це один бік медалі , а інший — стати потрібним кожному українцю і українці.

«Дарниці» це вдалося. Вона перша і поки що єдина фармацевтична компанія, яка на постійній основі веде телеграм-канал «Дарниця: про здоров’я просто».

Цінність такого каналу комунікацій — у його простоті, доступності та корисному контенті. Тут «Дарниця» простою мовою ділиться лайфхаками про здоров’я, розвінчує поширені міфи, спираючись на доказову медицину.

Асоціація корпоративних медіа України визнала телеграм-канал «Дарниця: про здоров’я просто» найкращим корпоративним каналом 2023 року. Водночас Асоціація корпоративних медіа особливо відзначила вебсайт «Дарниці» за зміцнення лояльності, системну підтримку стейкхолдерів і крутий 3D-тур.

Фото: Асоціація копроративних медіа України

А ще команда «Дарниці» взяла інноваційну відзнаку «Інноватор 2023»  за комунікаційні проєкти, квінтесенцією яких є  ключовий наратив «Дбати — це наше».

Але і це ще не все. Спілка українських підприємців (СУП) відзначила комунікаційну кампанію «Дбати — це наше» у номінації «Креатив року» і нагородила премією СУП.

Фото: Дарниця

Нагадаємо, це щорічна відзнака найкращих українських підприємців, яка популяризує підприємництво та відзначає проривні практики українського бізнесу.

Кампанію «Дбати — це наше» відзначили за те, що вона про Україну та українців, про емоційні гойдалки, які кожен з нас переживає під час війни, про неухильну віру в Перемогу, про підтримку свого, про турботу і піклування, про справжню любов до України.

Триматися разом

Ще один комунікаційний тренд — єднання зі своїми. Дихотомія «Наше — не наше» набула особливого сенсу та емоції під час війни.

«Дарниця» — це наше. Триматися свого — сьогодні потрібно, важливо, хочеться.

Щоб бути ближчою до «своїх», «Дарниця» активно залучала інфлюенсерів – амбасадорів бренду, цінності яких збігаються з цінностями компанії.

Так народився кросмедійний комунікаційний проєкт «Про здоров’я просто». За цей проєкт «Дарниця» отримала нагороду від Media Marketing Review у номінації «Амбасадор бренду».

Фото: Дарниця
Берегти те, що робить нас нами

Повномасштабне вторгнення змінило фокус комунікацій — все українське стало цінним, і йому хочеться віддавати перевагу. Між іноземним і вітчизняним більшість українців обирають друге.

Українським фармацевтичним компаніям упродовж тривалого часу було непросто конкурувати із міжнародними, оскільки іноземні ліки традиційно оцінювалися споживачами як ефективніші, якісніші і такі, що мають мінімум побічних ефектів.

Чи не єдиною причиною купувати вітчизняні препарати споживачі вважали нижчу ціну, хоча наші ліки за якістю зовсім не поступаються іноземним.

Зламати стереотип «іноземні ліки кращі» вдалося, в тому числі, завдяки новій реальності, в якій ми опинилися через повномасштабне вторгнення. Українці й українки почали значно більше цінувати своє. Такі настрої  знайшли відображення в глобальній креативній комунікаційній кампанії «Дарниця — це наше», яка складалася з двох хвиль.

Результати цієї кампанії для бізнесу — неймовірні.

  • Наприклад, показник Top-of-Mind («Дарниця» як перший названий бренд серед усіх опитаних) зріс із 47% (результати першої хвилі) до 60%.
  • Спонтанне знання бренду з 62% зросло до 74%. Показник «Обізнаність про компанію» з 54% збільшився до 61%.
  • Водночас упродовж останнього місяця ліки «Дарниці» придбали 72% українців (за результатами першої хвилі таких було 66%).

Тож, як бачимо, комунікації — надійний помічник для бізнесу, його опора і мотивація рухатися далі, незважаючи ні на що.

Аж ось — Оскар! «Дарниця» отримала Effie Awards за кампанію «Дарниця — це наше». Також на Effie відзначили злагоджену роботу команди у номінації «Best Marketing Team».

Фото: Effie
Нагороди, а особливо такі престижні, — це приємно. Утім, ефективно допомагати нашому бізнесу, бути його надійним плечем — в рази приємніше. Ми чітко усвідомлюємо свої завдання, долаємо виклики і шукаємо можливості там, де, здавалось би, вони зовсім вичерпані. Наша мотивація — наші захисниці і захисники. А ще всі, хто їм допомагає не просто вірою, а конкретними справами. Саме ці люди роблять неможливе. Мужність надихає. Тож під їхнім захистом нам залишається виконувати свою роботу максимально якісно. Бо це важливо не лише для української фармацевтики, яка є стратегічною галуззю економіки, а й країни в цілому.
Василь Губарець
директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця»

Розкажіть друзям про новину