28 Кві 2023, 10:08

X-RAY: сьогодні останній день голосування

Оргкомітет Конкурсу маркетингових ініціатив X-RAY оголошує про початок онлайн-голосування за найкращі проєкти в номінаціях. Голосування триватиме до 15 травня поточного року. Переможці стануть відомі 25 травня та будуть нагороджені 25 травня під час MRKTNG MRTH.

У кожній номінації можна обрати лише один проєкт. Зверніть увагу, що ваш голос може бути зарахований не відразу, оскільки відбувається попередня модерація.

Разом з читацькою спільнотою MMR, свою роботу розпочинає експертне журі, яке оцінюватиме проєкти за критеріями:

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
  • актуальність проєкту
  • результат проєкту
  • рівень реалізації та/чи креативності

Переможці будуть визначені за сумою балів від журі та онлайн-голосування. В одній номінації може бути декілька переможців.

Цьогоріч оргкомітет конкурсу прийняв рішення скасувати номінацію «Маркетинг-директор/ка року». Ми щиро вражені кількістю та якістю започаткованих та реалізованих проєктів у 2022 році. Незважаючи на виклики, маркетологи проводили кампанії, закликали до добрих вчинків, проводили збори, об’єднували спільноти навколо своїх брендів. Саме з відчуттям вдячності та гордості всім керівникам та керівницям маркетингових команд, ми відмовляємося від цьогорічної номінації, адже кожен вартий визнання та статусу «Маркетинг-директор/ка року».

Віддати свій голос за проєкти в конкурсі X-RAY

Розкажіть друзям про новину

Нове відео