Оргкомітет Конкурсу маркетингових ініціатив X-RAY оголошує про початок онлайн-голосування за найкращі проєкти в номінаціях. Голосування триватиме до 15 травня поточного року. Переможці стануть відомі 25 травня та будуть нагороджені 25 травня під час MRKTNG MRTH.
У кожній номінації можна обрати лише один проєкт. Зверніть увагу, що ваш голос може бути зарахований не відразу, оскільки відбувається попередня модерація.
Разом з читацькою спільнотою MMR, свою роботу розпочинає експертне журі, яке оцінюватиме проєкти за критеріями:
- актуальність проєкту
- результат проєкту
- рівень реалізації та/чи креативності
Переможці будуть визначені за сумою балів від журі та онлайн-голосування. В одній номінації може бути декілька переможців.
Цьогоріч оргкомітет конкурсу прийняв рішення скасувати номінацію «Маркетинг-директор/ка року». Ми щиро вражені кількістю та якістю започаткованих та реалізованих проєктів у 2022 році. Незважаючи на виклики, маркетологи проводили кампанії, закликали до добрих вчинків, проводили збори, об’єднували спільноти навколо своїх брендів. Саме з відчуттям вдячності та гордості всім керівникам та керівницям маркетингових команд, ми відмовляємося від цьогорічної номінації, адже кожен вартий визнання та статусу «Маркетинг-директор/ка року».
Віддати свій голос за проєкти в конкурсі X-RAY