Весь світ хоче мати собаку. Але те, що люди шукають, розповідає іншу історію: дані пошукової системи показують, що люди частіше шукають собак, які не потребують особливого догляду.
Світовий бренд кормів для домашніх тварин Whiskas вважає, що відповіддю на це може бути «Meowzer» — нова порода собак, яку він створив і яка підозріло схожа на кота. Нова глобальна кампанія з адопції була розроблена агенцією Colenso BBDO.
«Кількість запитів на пошук «ледачих порід собак, яких можна залишити в спокої» подвоїлася за останній рік, і, за прогнозами, зросте ще на 50% до кінця цього року. Люди шукають собак, які не гавкають, яких не потрібно вигулювати, не потрібно дресирувати і які можуть довго залишатися вдома — іншими словами, вони шукають кота», — говорить Б’янка Малькольм, директорка з питань диджитал попиту Whiskas New Zealand.
«Ми зрозуміли, що ідеальна собака вже існує. Все, що їй було потрібно — це змінити ім’я. Зустрічайте Meowzer. Це ідеальний собака для людей, які не можуть впоратися з собакою, — Кімберлі Раган, креативна директорка Colenso BBDO. — Де б люди не шукали свою ідеальну собаку, яка не потребує особливого догляду, ми подбали про те, щоб замість неї вони зустріли Meowzer. Перехоплюючи найпоширеніші пошукові запити, Meowzer представляється як відповідь на всі «неможливі» пошуки собак».
На основі їхньої активності в інтернеті користувачам пропонують короткі ролики, які показують, що Meowzer є ідеальною відповіддю на їхні пошукові запити.
Тим часом у соціальних мережах Meowzer був представлений світу інфлюенсером Еліас Вайс Фрідманом з The Dogist.
А популярний аудіокреатор Puppysongs створив пісню про Meowzer, щоб запустити кампанію на TikTok.
@madmax_fluffyroad This dog breed is called a Meowzer. It cleans itself, walks itself, never barks, and you can just leave it at home. Pls adopt a Meowzer (link in bio), but if you already have one use this @puppysongs to create your own Meowzer music video. Love, Geoff #Meowzer @whiskasnz #WHISKAS #ad ♬ Meowzer – Puppysongs
По мірі розгортання кампанії приєднається все більше собачих та котячих інфлюенсерів, об’єднаних спільною метою — допомогти людям знайти правильного домашнього улюбленця, а вся онлайн-активність буде підтримуватися зовнішніми постерами та диджитал рекламою.