Компанія Heinz запустила нову лінійку кетчупів під назвою «Stupid Good, Not Stupid Spicy», щоб нагадати людям, що вони можуть насолоджуватися їжею з бажаним рівнем гостроти, не жертвуючи смаком.
До лінійки увійшли три види кетчупу Chipotle, Jalapeño та Habanero.
Гумористична кампанія, розроблена у співпраці з креативними агентствами та PR-агентствами Rethink, Publicis 57 та Zeno, натхненна реальними дзвінками до служби порятунку 911 від людей, які опинилися у неприємній ситуації через гостру їжу.
До таких випадків належать прохання дати більше молока після споживання надмірної кількості гострого соусу та фізичний дискомфорт від надмірно гострого перцю.
Таким чином, компанія Heinz підкреслює спільну любов бренду та його споживачів до захоплюючих смакових відчуттів, водночас наголошуючи на важливості того, щоб екстремальна гострота не заважала насолоджуватися їжею.
«Гострота раніше була пов’язана з поєднанням смаків та спецій, а не з тим, наскільки сильно їжа може змусити вас спітніти. Цією останньою кампанією компанія Heinz хоче нагадати любителям гострого з усього світу, що вони можуть насолоджуватися гостротою, якої вони прагнуть, і чудовим смаком, — говорить Жаклін Чао, старша бренд-менеджерка компанії Heinz. — Як бренд, який одержимий ідеєю дарувати своїм шанувальникам непереборні смакові враження, наша нова лінійка гострих кетчупів Heinz — це ароматні кетчупи, які не змусять їх телефонувати до служби порятунку 911».