Volkswagen (VW) Group знаходиться на конкурентному ринку обслуговування автомобілів. Це прибуткова частина бізнесу, тому компанія вирішила переманити працівників з гаражів, надихнувшись грецькою міфологією.
Компанія працювала зі своїм креативним агентством DDB Paris, щоб застосувати новий, більш тонкий підхід до пошуку та пропозиції робочих місць. Поряд зі своїми звичайними методами онлайн-реклами, агітації, рекрутингових агенцій та спеціалізованих веб-сайтів для заповнення наявних вакансій VW застосував підхід «троянського коня».
В рамках ініціативи «Inside Jobs» автомобільна компанія приховала вакансії всередині автомобільних деталей, які зазвичай перевіряються у рамках загального технічного обслуговування, щоб механіки могли їх виявити по всій Франції. Активація проходила протягом вересня та просувалась через платформи соціальних мереж та інфлюенсерів, які виявили вакансії під час роботи.
Арт-директор Клара Ножье розповіла, що ідея полягала в тому, щоб зробити пропозиції щодо роботи «привабливішими» для механіків.
«На зйомках ми працювали з професійним механіком, щоб максимально точно визначити, де і як розміщуватимуться повідомлення. Щоб уникнути зміни функцій автомобілів перед їх розміщенням», — продовжила вона.
Метою кампанії було заповнити 1000 вакансій. У початковий період було найнято понад 350 осіб, і набір все ще продовжується.
За останній рік компанія зменшилась у розмірах. Згідно з річним звітом за 2022 рік, у Volkswagen Group по всьому світу працювало 672 789 співробітників, з яких 11 837 осіб перебували в «пасивній фазі» часткового виходу на пенсію. Це зниження, порівняно з 2021 роком, через деконсолідацію Sitech — спільного підприємства, яке було запущено з Brose Sitech для виробництва систем сидінь із січня.