Volkswagen використав метод троянського коня для залучення нових працівників
17 Жов 2022, 11:42

Volkswagen використав метод троянського коня для залучення нових працівників

Volkswagen (VW) Group знаходиться на конкурентному ринку обслуговування автомобілів. Це прибуткова частина бізнесу, тому компанія вирішила переманити працівників з гаражів, надихнувшись грецькою міфологією.

Компанія працювала зі своїм креативним агентством DDB Paris, щоб застосувати новий, більш тонкий підхід до пошуку та пропозиції робочих місць. Поряд зі своїми звичайними методами онлайн-реклами, агітації, рекрутингових агенцій та спеціалізованих веб-сайтів для заповнення наявних вакансій VW застосував підхід «троянського коня».

В рамках ініціативи «Inside Jobs» автомобільна компанія приховала вакансії всередині автомобільних деталей, які зазвичай перевіряються у рамках загального технічного обслуговування, щоб механіки могли їх виявити по всій Франції. Активація проходила протягом вересня та просувалась через платформи соціальних мереж та інфлюенсерів, які виявили вакансії під час роботи.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
https://www.youtube.com/watch?v=Z22sJG5prcs&ab_channel=CandideMcDonald

Арт-директор Клара Ножье розповіла, що ідея полягала в тому, щоб зробити пропозиції щодо роботи «привабливішими» для механіків.

«На зйомках ми працювали з професійним механіком, щоб максимально точно визначити, де і як розміщуватимуться повідомлення. Щоб уникнути зміни функцій автомобілів перед їх розміщенням», — продовжила вона.

Метою кампанії було заповнити 1000 вакансій. У початковий період було найнято понад 350 осіб, і набір все ще продовжується.

За останній рік компанія зменшилась у розмірах. Згідно з річним звітом за 2022 рік, у Volkswagen Group по всьому світу працювало 672 789 співробітників, з яких 11 837 осіб перебували в «пасивній фазі» часткового виходу на пенсію. Це зниження, порівняно з 2021 роком, через деконсолідацію Sitech — спільного підприємства, яке було запущено з Brose Sitech для виробництва систем сидінь із січня.

Розкажіть друзям про новину