Volkswagen помножив пішоходів на переходах, щоб передати важливий меседж
03 Вер 2024, 17:14

Volkswagen помножив пішоходів на переходах, щоб передати важливий меседж

Кампаній, що застерігають водіїв від використання мобільних телефонів за кермом, не так вже й багато. Але нова кампанія автомобільного бренду Volkswagen від агенції Ogilvy Bolivia знайшла свіжий підхід, зосереджуючись на конкретних даних.

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, використання телефона за кермом збільшує ймовірність аварії в чотири рази. Реклама наочно ілюструє це, множачи кількість пішоходів на чотири.

У рекламі є ще один, ймовірно, ненавмисний елемент VW. Будь-яке зображення з чотирма людьми, що переходять дорогу, нагадує обкладинку альбому «Abbey Road» гурту The Beatles.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину