Volkswagen помножив пішоходів на переходах, щоб передати важливий меседж
03 Вер 2024, 17:14

Volkswagen помножив пішоходів на переходах, щоб передати важливий меседж

Кампаній, що застерігають водіїв від використання мобільних телефонів за кермом, не так вже й багато. Але нова кампанія автомобільного бренду Volkswagen від агенції Ogilvy Bolivia знайшла свіжий підхід, зосереджуючись на конкретних даних.

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, використання телефона за кермом збільшує ймовірність аварії в чотири рази. Реклама наочно ілюструє це, множачи кількість пішоходів на чотири.

У рекламі є ще один, ймовірно, ненавмисний елемент VW. Будь-яке зображення з чотирма людьми, що переходять дорогу, нагадує обкладинку альбому «Abbey Road» гурту The Beatles.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео