Вказівні пальці отримали силу для виграшу призів у фантастичному ролику McDonald’s
04 Вер 2024, 17:12

Вказівні пальці отримали силу для виграшу призів у фантастичному ролику McDonald’s

Вже 18-й рік поспіль ця кампанія використовує те, що клієнти та фанати люблять найбільше — гострі відчуття від гри.

Культова щорічна гра «Монополія» від McDonald’s повертається, цього разу у сміливому, натхненному неоновим світлом новому вигляді. Реклама під назвою «Power Peel» підкреслює улюблений аспект гри — «зчищай і вигравай».

Ролик оспівує захоплення від простого, але захопливого процесу відривання шматочків від упаковки McDonald’s, передаючи передчуття, яке зробило цю акцію популярною протягом майже двох десятиліть.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Візуально ролик виконаний у ретро, яскравій кольоровій гамі, що нагадує науково-фантастичні телешоу 80-х років. З гумором кампанія передає всю владу вказівним пальцям головних героїв, щоб відкрити під стикером заховані призи.

Стратегію кампанії розробило маркетингове агентство Tms, а рекламу створило лондонське агентство Leo Burnett.

Розкажіть друзям про новину