Вказівні пальці отримали силу для виграшу призів у фантастичному ролику McDonald’s
04 Вер 2024, 17:12

Вказівні пальці отримали силу для виграшу призів у фантастичному ролику McDonald’s

Вже 18-й рік поспіль ця кампанія використовує те, що клієнти та фанати люблять найбільше — гострі відчуття від гри.

Культова щорічна гра «Монополія» від McDonald’s повертається, цього разу у сміливому, натхненному неоновим світлом новому вигляді. Реклама під назвою «Power Peel» підкреслює улюблений аспект гри — «зчищай і вигравай».

Ролик оспівує захоплення від простого, але захопливого процесу відривання шматочків від упаковки McDonald’s, передаючи передчуття, яке зробило цю акцію популярною протягом майже двох десятиліть.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Візуально ролик виконаний у ретро, яскравій кольоровій гамі, що нагадує науково-фантастичні телешоу 80-х років. З гумором кампанія передає всю владу вказівним пальцям головних героїв, щоб відкрити під стикером заховані призи.

Стратегію кампанії розробило маркетингове агентство Tms, а рекламу створило лондонське агентство Leo Burnett.

Розкажіть друзям про новину