Вказівні пальці отримали силу для виграшу призів у фантастичному ролику McDonald’s
04 Вер 2024, 17:12

Вказівні пальці отримали силу для виграшу призів у фантастичному ролику McDonald’s

Вже 18-й рік поспіль ця кампанія використовує те, що клієнти та фанати люблять найбільше — гострі відчуття від гри.

Культова щорічна гра «Монополія» від McDonald’s повертається, цього разу у сміливому, натхненному неоновим світлом новому вигляді. Реклама під назвою «Power Peel» підкреслює улюблений аспект гри — «зчищай і вигравай».

Ролик оспівує захоплення від простого, але захопливого процесу відривання шматочків від упаковки McDonald’s, передаючи передчуття, яке зробило цю акцію популярною протягом майже двох десятиліть.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Візуально ролик виконаний у ретро, яскравій кольоровій гамі, що нагадує науково-фантастичні телешоу 80-х років. З гумором кампанія передає всю владу вказівним пальцям головних героїв, щоб відкрити під стикером заховані призи.

Стратегію кампанії розробило маркетингове агентство Tms, а рекламу створило лондонське агентство Leo Burnett.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео