Вже 18-й рік поспіль ця кампанія використовує те, що клієнти та фанати люблять найбільше — гострі відчуття від гри.
Культова щорічна гра «Монополія» від McDonald’s повертається, цього разу у сміливому, натхненному неоновим світлом новому вигляді. Реклама під назвою «Power Peel» підкреслює улюблений аспект гри — «зчищай і вигравай».
Ролик оспівує захоплення від простого, але захопливого процесу відривання шматочків від упаковки McDonald’s, передаючи передчуття, яке зробило цю акцію популярною протягом майже двох десятиліть.
Візуально ролик виконаний у ретро, яскравій кольоровій гамі, що нагадує науково-фантастичні телешоу 80-х років. З гумором кампанія передає всю владу вказівним пальцям головних героїв, щоб відкрити під стикером заховані призи.
Стратегію кампанії розробило маркетингове агентство Tms, а рекламу створило лондонське агентство Leo Burnett.